لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جایگاه اپل به عنوان چهارمین شرکت فروشنده کامپیوترهای شخصی حفظ شد

جایگاه اپل به عنوان چهارمین شرکت فروشنده کامپیوترهای شخصی حفظ شد

 گزارش‌های جدید از میزان فروش کامپیوترهای شخصی در فصل سوم مالی 2018 حاکی از آن است که شرکت اپل توانسته جایگاه خود را در این جدول حفظ کند و این کمپانی همچنان به عنوان چهارمین فروشنده این دستگاه‌ها در سراسر دنیا شناخته می‌شود.

گزارش Gartner که بامداد امروز منتشر شده، حاکی از آن است که میزان فروش کامپیوترهای مک نسبت به سه ماهه گذشته در سال جاری میلادی کاهش داشته است که این مسئله به دلیل عدم معرفی بسیاری از سری محصولات مک در سال 2018 است. با این حال گزارش یاد شده نشان می‌دهد که اپل همچنان جایگاه خود را به عنوان چهارمین فروشنده کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان حفظ کرده است.

در جدول منتشر شده، به ترتیب شرکت لنوو، اچ پی و دل سه تولید کننده بزرگ کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان هستند. در فصل مالی گذشته، اپل با کنار زدن شرکت ایسوس به مقام چهارم این جدول دست پیدا کرد و حالا حتی با عدم عرضه محصولات جدید خود توانسته این جایگاه را برای خود حفظ کند.

در این میان، شرکت ایسوس که در فصل مالی گذشته به مقام پنجم تنزل پیدا کرده بود، حالا میزان فروش کمتری نسبت به ایسر داشته و در مقام ششم قرار دارد. این مسئله نشان می‌دهد که دوران افول کامپیوترهای شخصی ایسوس فرا رسیده است و این کمپانی کمترین سهم بازار را در میان شرکت‌های بزرگ تولید کننده کامپیوترهای شخصی دارد.

از طرف دیگر اپل در سال 2018 میلادی تنها از سری مک بوک پرو 2018 رونمایی کرده است. محصولاتی نظیر آیمک، مک مینی، مک بوک‌های 12 اینچی و مک بوک ایر هنوز در سال 2018 به روز نشده‌اند و اپل مدل 2018 این محصولات را آماده عرضه به بازار نکرده است. بر همین اساس، کاهش میزان فروش سری کامپیوترهای مک در سال جاری میلادی و تا تاریخ دهم اکتبر امری بسیار عادی محسوب می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373