لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران درخواست بیشتری برای خرید آیفون XS با ظرفیت 512 گیگابایت دارند

کاربران درخواست بیشتری برای خرید آیفون XS با ظرفیت 512 گیگابایت دارند

 تنها دو هفته از گزارش میزان تمایل بیشتر کاربران برای خرید نسخه 256 گیگابایتی آیفون XS و آیفون XS Max می‌گذرد که حالا گزارش جدید CNBC بر این ادعا است که کاربران حالا به خرید نسخه 512 این تلفن‌های هوشمند علاقه نشان داده‌اند.

به طور کل، اکثر غریب به‌اتفاق کاربرانی که اقدام به خرید تلفن‌های هوشمند جدید اپل می‌کنند، تمایلی به خرید نسخه‌های با ظرفیت ذخیره سازی کم ندارند. آیفون XS و آیفون XS Max محصولات گران قیمتی به حساب میایند و کاربران حاضر نیستند به خاطر عدم پرداخت 100 تا 150 دلار پول کمتر نسخه‌های ضعیف‌تر این تلفن هوشمند 1000 دلاری را خریداری کنند.

در روزهای اول عرضه این تلفن هوشمند؛ اغلب کاربران تمایل به خرید نسخه‌های 256 گیگابایتی این تلفن هوشمند داشتند. به طور کل نسخه 512 گیگابایتی قیمت بسیار بالایی دارد و از طرف دیگر نسخه 64 گیگابایتی ظرفیت بسیار کمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال نزدیک به دو هفته پیش گزارش‌ها اعلام کردند که موجودی نسخه 256 گیگابایتی به دلیل استقبال بیش از حد تصور اپل در بسیاری از اپل استورها رو به اتمام است؛ البته باید به یاد داشت که نسخه 256 گیگابایتی فعلاً در بازار ایران و چند کشور دیگر با کمبود مواجه نیست.

در این میان، با کاهش میزان موجودی نسخه 256 گیگابایتی، بسیاری از کاربران در کشورهای مختلف تمایل به خرید نسخه 512 گیگابایتی پیدا کرده‌اند. آیفون XS و آیفون XS Max اولین تلفن‌های هوشمندی هستند که به صورت پیش‌فرض امکان ذخیره سازی 512 گیگابایت اطلاعات را به کاربران ارائه می‌دهند.

فاکتورهایی نظیر طول عمر بسیار بالا و همچنین قابلیت‌های ویژه و جدید باعث شده تا کاربران و خریداران، آیفون‌های جدید را هم سطح کامپیوترهای شخصی در نظر بگیرند و به دنبال کانفیگ‌های بالاتر این محصولات باشند. ذخیره سازی 512 گیگابایت نیاز کاربران به همراه داشتن لوازم جانبی نظیر فلش مموری های لایتنینگ را به طرز قابل توجهی کاهش می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373