لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیپدهای جدید نیاز به دکمه برگشت دارند؟

آیا آیپدهای جدید نیاز به دکمه برگشت دارند؟

شایعات و بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از تکنیک نمایشگرهای بدون حاشیه برای تولید آیپد پرو نسل جدید خود استفاده کند.

این اقدام از طرف اپل باعث می‌شود تا اندازه نمایشگر آیپدها بیش از گذشته افزایش پیدا کند و اپل به جای بزرگ‌تر کردن ابعاد دستگاه، حاشیه‌های کناری این محصولات را کاهش دهد. افزایش هر چه بیشتر اندازه نمایشگر ممکن است نیاز به اعمال تغییرات اساسی در رابط کاربری آی او اس داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل باید در توسعه سری جدید آیپدهای خود دکمه برگشت را در آی او اس 12 ارائه دهد.

به طور کل، بحث استفاده از دستگاه‌ها با یک دست در مورد آیفون‌ها امری منطقی به حساب میاید؛ چرا که آیفون‌ها همیشه همراه کاربر خود هستند و در هر زمانی باید به درخواست کاربران پاسخگو باشند. با این حال هیچ کس توقع استفاده از آیپد با یک دست را ندارد؛ اما باید توجه داشت که افزایش ابعاد نمایشگر ممکن است باعث دشوار شدن کار با نمایشگرهای لمسی این محصولات شود.

افزایش اندازه نمایشگر لذت مشاهده ویدیوها و انجام کارها در آیپد را افزایش می‌دهد؛ اما باید در نظر داشت که این تغییرات باعث می‌شود تا کاربران برای برگشت به صفحه قبل در هر اپلیکیشن باید دست خود را بیش از گذشته حرکت دهند، چرا که دکمه برگشت در اپلیکیشن‌های آی او اس معمولاً در قسمت بالایی آن‌ها قرار می‌گیرد که انجام آن در نمایشگر آیپدها در استفاده‌های طولانی مدت خسته کننده می‌شود.

البته باید در نظر داشت که عدم وجود دکمه برگشت یا همان Back در آی او اس یکی از مهم‌ترین هویت‌های اکوسیستم اپل به شمار میاید. استیو جابز در زمان توسعه و طراحی آیفون‌ها تصمیم به تعبیه دکمه برگشت در آیفون را داشت، اما بسیاری از مدیران شرکت اپل که امروزه نیز در این شرکت فعالیت دارند، با رایزنی‌های متعدد نظر استیو جابز را نسبت به اضافه کردن این دکمه تغییر دادند.

در آن زمان، جابز تصمیم داشت تا در کنار دکمه هوم، یک دکمه فیزیکی دیگر برای برگشت به منوی قبل بگذارد که البته این کار تعداد دکمه‌های فیزیکی را افزایش می‌داد. اما حالا اپل می‌تواند با استفاده از دکمه‌های نرم افزاری در نمایشگر لمسی اقدام به ارائه این قابلیت به کاربران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373