لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه بازی ماین کرفت از اپل تی وی متوقف شد

توسعه بازی ماین کرفت از اپل تی وی متوقف شد

 توسعه دهندگان بازی ماین کرفت به تازگی تصمیم گرفته‌اند تا روند توسعه و عرضه این بازی برای اپل تی وی را متوقف کنند.

این تیم توسعه دهنده در بیانیه‌ای که در روز دوشنبه منتشر شده بود، اعلام کردند که نسخه اپل تی وی بازی ماین کرفت دیگر قرار نیست به کاربران عرضه شود که این مسئله به دلیل کمبود بیش از حد تعداد کاربران علاقه‌مند به اجرای این بازی در پلتفرم اپل تی وی است. این تیم توسعه دهنده البته اعلام کرده‌اند که کاربران همچنان می‌توانند به این بازی در ست تاپ باکس دیجیتالی خود دسترسی داشته باشند، اما نسخه‌های جدید این بازی آپدیت‌های جدید و قابلیت‌های آتی را دریافت نخواهد کرد.

ماین کرفت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرمی سه بعدی است که بسیاری از کاربران در سراسر جهان آن را به صورت آنلاین بازی می‌کنند. با این حال به نظر می‌رسد که تعداد کاربرانی که تمایل به اجرای این بازی در اپل تی وی را دارند بسیار پایین است. ماین کرفت تقریباً برای تمامی پلتفرم‌ها شامل آی او اس، مک او اس، اندروید، ویندوز و ایکس باکس آماده عرضه شده است که اتفاقاً با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است.

بر همین اساس، اگر تمایل به اجرای نسخه‌های جدید ماین کرفت دارید می‌توانید از همین حالا این بازی را برای پلتفرم‌های دیگر در دسترسی خود دانلود و نصب کنید.

اپل در توسعه اپل تی وی همواره تلاش کرده تا این محصول را نه تنها به عنوان یک دستگاه مناسب برای پخش محتوای تلویزیونی، بلکه به عنوان یک کنسول بازی بسیار ساده نیز به کاربران بشناساند؛ با این حال اقدام توسعه دهندگان میان کرفت نشان می‌دهد که کاربران اپل تی وی تمایل کمتری برای اجرای بازی‌های ویدیویی در این ست تاپ باکس دیجیتالی دارند و بیشتر از آن برای مشاهده محتوای ویدیویی و کنترل تجهیزات هوشمند سازی خانه خود استفاده می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420