لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 5.1 بدون قابلیت ثبت الکتروکاردیوگراف منتشر شد

واچ او اس 5.1 بدون قابلیت ثبت الکتروکاردیوگراف منتشر شد

 اپل به تازگی در کنار آی او اس 12.0.1 اقدام به عرضه نسخه بتای واچ او اس 5.1 برای توسعه دهندگان ساعت هوشمند اپل واچ کرده است.

در توسعه واچ او اس 5.1 تنها به رفع باگ‌ها و بهبود رابط کاربری نسخه‌های قبلی پرداخته شده است و خبر بد اینجا است که کاربران اپل واچ سری 4 همچنان امکان ثبت الکتروکاردیوگراف و استفاده از قابلیت ECG در سری جدید ساعت هوشمند خود را ندارند.

به طور کل هیچ قابلیت جدیدی در این نسخه از سیستم عامل واچ او اس به کاربران و توسعه دهندگان ارائه نشده است. البته اپل می‌تواند در نسخه نهایی و بتای های بعدی این سیستم عامل قابلیت‌های بیشتری را به آن اضافه کند، با این حال نسخه تازه منتشر شده فعلاً دستخوش تغییرات زیادی نشده است.

اپل تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که قابلیت ECG با کمی تأخیر برای کاربران اپل واچ سری 4 آماده عرضه می‌شود. امکان استفاده از این قابلیت از طریق بسترهای نرم افزاری بسته شده است و کاربران فعلاً به آن دسترسی ندارند. با این حال اپل اعلام کرده که در آینده نزدیک و از طریق آپدیت‌های نرم افزاری واچ او اس5 امکان استفاده از این قابلیت را به کاربران ارائه می‌دهد.

قابلیت ثبت نوار قلب یا همان ECG در کنار طراحی تمام صفحه نمایشگر از مهم‌ترین حسن‌های اپل واچ سری 4 به حساب میایند؛ اما اپل به دلیل محدودیت‌های قانونی اعمال شده از طرف سازمان‌ها و نهادهای پزشکی در کشورهای مختلف امکان عرضه آن را فعلاً به کاربران ندارد.

اپل توانسته با سازمان غذا و دارو آمریکا رایزنی کند و طی آن مجوزهای لازم برای عرضه قابلیت ECG را به کاربران ارائه دهد. بر همین اساس، سری آمریکایی اپل واچ سری 4 زودتر از دیگر سری‌های این محصول مجهز به قابلیت یاد شده خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373