لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین آیفون XS Max هم سطح دوربین های حرفه ای سینمایی است

دوربین آیفون XS Max هم سطح دوربین های حرفه ای سینمایی است

 بررسی های انجام شده از دوربین آیفون XS Max حاکی از آن است که این تلفن هوشمند توان رقابت با دوربین های حرفه ای سینمایی که برای فیلم سازی از آنها استفاده میشود را دارد.

فیلم سازی به نام Ed Gregory در بررسی های اخیر خود دوربین آیفون XS Max را در کنار یک دوربین حرفه ای سینمایی 10 هزار دلاری قرار داده است و تست های مختلفی را از محتوای صبظ شده توسط این دو دستگاه گرفته است. وی در بررسی خود که در وب سایت photosincolor منتشر شده اعتراف کرده که اولین تجربه اش از باز کردن اپلیکیشن دوربین آیفون XS Max بسیار شگفت انگیز و منحصر به فرد بوده است.

وی در طول چند روز پس از استفاده از آیفون XS Max متوجه کیفیت بسیار بالای دوربین این تلفن هوشمند میشود و تصمیم میگیرد تا کیفیت ویدیوهای ضبط شده توسط آن را با ویدیوهای ضبط شده توسط یک دوربین حرفه ای مقایسه کند. او در بررسی خود دوربین آیفون XS Max را در کنار دوربین کانون C200 که دارای لنز 18-35/1.8 بود، قرار داده است.

در این بررسی هر دو دستگاه روی گیمبال 18-35/1.8 قرار گرفته اند و ویدیویی از یک زاویه مشابه ضبط شده است. «اد گرگوری» در ویدیوی خود میگوید که حفظ تعادل هر دو دستگاه روی گیمبال بسیار سخت بود چرا که دوربین کانن وزن بسیار بالایی داشت؛ اما وزن آیفون XS Max به مراتب کمتر بوده است.

در نتیجه این ویدیو، مشخص شده که دوربین آیفون XS Max از لحاظ ثبت رنگ ها و دامنه دینامیکی تصاویر دست کمی از دوربین کانن ندارد. با این حال یکی از ضعف های بزرگ دوربین آیفون XS Max از دیدگاه این فیلم ساز، شفاف سازی بیش از حد تصاویر و ویدیوها بوده است. تصاویر گرفته شده توسط دوربین آیفون XS Max برخلاف دوربین حرفه ای کانن در نمایشگرهای بزرگ نظیر آیمک 27 اینچ بسیار متفاوت است و شفاف سازی بیش از حد این تلفن هوشمند به قیمت پایین آمدن میزان جزئیات تمام شده است.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420