لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس 11.4.1 متوقف شد

امکان داون گرید به آی او اس 11.4.1 متوقف شد

شرکت اپل پس از عرضه اولین بتای آی او اس 12.0.1 امکان داون گرید به آی او اس 11.4.1 را متوقف کرده است و کاربرانی که آیفون یا آیپد خود را به آی او اس 12 و جدیدتر از آن ارتقا داده‌اند، دیگر امکان بازگشت به نسخه‌های قبلی را ندارند.

اپل به طور معمول پس از مدت کوتاهی از عرضه نسخه جدید سیستم عامل آی او اس روند داون گرید به نسخه‌های قبلی را از طریق به روز رسانی فریمور متوقف می‌کند. آپدیت فریمور باعث می‌شود تا آیفون‌ها و آیپدها سازگاری بهتری با نسخه‌های جدید سیستم عامل داشته باشند، با این حال این کار باعث به وجود آمدن محدودیت‌هایی درزمینهٔ داون گرید دستگاه‌ها به نسخه‌های قبلی می‌شود.

این اقدام اپل از طرف دیگر باعث می‌شود تا تعداد دستگاه‌های مبتنی بر نسخه‌های پیشین آی او اس در سراسر جهان کاهش پیدا کند و کاربران مجبور به استفاده از نسخه‌های جدید باشند. این مسئله از یک طرف به‌منظور مبارزه با روند جیلبریک آیفون‌ها و آیپدها و از طرف دیگر به‌منظور افزایش سطح ایمنی دستگاه‌ها در برابر آسیب‌پذیری‌ها و حفره‌های امنیتی در نسخه‌های قبلی اعمال می‌شود.

بر همین اساس، به کاربرانی که تمایل به جیلبریک کردن دستگاه خود دارند، توصیه می‌شود تا به هیچ وجه اقدام به نصب آی او اس 12 و نسخه بعدی آن یعنی آی او اس 12.0.1 نکنند چرا که هنوز امکان جیلبریک شدن این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل مشخص نشده است.

با این حال باید به یاد داشت که یکی از هکرهای معروف به تازگی توانسته آیفون XS Max مبتنی بر آی او اس 12 و پردازنده A12 Bionic به کار رفته در آن را جیلبریک کند؛ با این حال این هکر اعلام کرده که تصمیمی مبنی بر انتشار شیوه خود برای جیلبریک آی او اس 12 به صورت عمومی را ندارد و قرار نیست کاربران دیگر به این روش دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373