لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه آیپد پرو 2018 با درگاه USB-C و کیفیت تصویر 4K برای بار دیگر تائید شد

عرضه آیپد پرو 2018 با درگاه USB-C و کیفیت تصویر 4K برای بار دیگر تائید شد

 حدود یک ماه از برگزاری رویداد کنفرانس دوازدهم سپتامبر و پایان یافتن موج شایعات مربوط به آیپد پرو 2018 می‌گذرد و حالا اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده است.

بر اساس گزارش جدید وب سایت 9to5mac اپل به طور جدی تصمیم دارد تا پیش از پایان یافتن سال 2018 سری جدید آیپد پرو را آماده معرفی و عرضه به بازار کند. در این گزارش اطلاعاتی مهم از طرف یک منبع آگاه در کارخانه تولید آیپد پرو 2018 منتشر شده است که در آن شماره مدل آیپد پروهای جدید مشخص شده است.

شماره مدل‌های منتشر شده، شامل iPad8,1، iPad8,2، iPad8,5 و iPad8,6 برای مدل‌های وای فای و iPad8,3، iPad8,4، iPad8,7 و iPad8,8 برای مدل‌های سلولار می‌شود. این مسئله نشان می‌دهد که آیپد پرو 2018 دست کم دارای دو سایز و دو ظرفیت متفاوت برای مدل‌های وای فای و سلولار است.

گزارش منتشر شده همچنین حاکی از آن است که آیپد پرو 2018 قرار است با طراحی جدید و بدون دکمه هوم تولید شود. این محصول مجهز به سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی خواهد بود؛ با این حال برخلاف آیفون‌های جدید در نمایشگر آن ناچ یا همان بریدگی وجود نخواهد داشت.

فیس آیدی قرار است تنها در حالت افقی در آیپد پرو 2018 کار کند و به همین دلیل اپل طراحی درگاه‌ها را به طور کامل در این محصولات تغییر می‌دهد. درگاه لایتنینگ از این محصول قرار است حذف شود و USB-C جایگزین آن خواهد شد که در لبه‌های افقی این دستگاه قرار میگیرد تا کاربران به صورت پیشفرض از حالت افقی آیپد پروهای جدید استفاده کنند و محدودیت استفاده از فیس آیدی کاهش پیدا کند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا با استفاده از درگاه USB-C به کاربران امکان استفاده از نمایشگرهای خارجی به‌منظور انتقال تصاویر را نیز بدهد تا کاربران بتوانند تصاویر را باکیفیت 4K به نمایشگرهای دیگر انتقال دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373