لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتای آی او اس 12.0.1 با رفع باگ‌های متعدد منتشر شد

بتای آی او اس 12.0.1 با رفع باگ‌های متعدد منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش اولین آپدیت رسمی آی او اس 12 را با عنوان آی او اس 12.01 آماده عرضه به کاربران و توسعه‌دهندگان کرده است.

در این به روز رسانی، اپل بسیاری از مشکلات نرم افزاری که کاربران در نسخه قبلی با آن مواجه شده بودند را برطرف کرده است. کاربرانی که عضو برنامه تست کنندگان اپل شده‌اند، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات اصلی آیفون یا آیپد، وارد زیر شاخه General و Software Update شده و آی او اس 12.0.1 را برای دستگاه خود دانلود و نصب کنند.

اپل در توسعه آی او اس 12.0.1 بسیاری از باگ‌ها و مشکلات جزئی نسخه پیشین را برطرف کرده است. این تغییرات شامل رفع باگ عدم اتصال به شبکه وای فای با فرکانس 5 گیگاهرتز و مشکلات مربوط به عدم شارژ دستگاه‌های جدید در زمان خاموش بودن نمایشگر می‌شود.

تا پیش از این برخی از کاربران آیفون XS و XS Max با مشکلی عجیب مبنی بر عدم شارژ دستگاه در حین خاموش بودن نمایشگر مواجه بودند که حالا این مشکل در آپدیت جدید برطرف شده است و کاربران با دریافت این نسخه دیگر محدودیتی در شارژ باتری تلفن هوشمند جدید خود نخواهند داشت.

علاوه بر رفع دو مشکل یاد شده، تعداد بسیار کمی از کاربران با مشکلاتی نظیر عدم نمایش زیرنویس ویدیوها در آیپد، چرخش خودکار صفحه با تایپ عدد 123 و عدم دسترسی به بلوتوث مواجه بودند که حالا در آی او اس 12.01 برطرف شده است.

گفتنی است که آی او اس 12.0.1 فعلاً در مرحله تست‌های نسخه بتا قرار دارد، با این حال قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به تمامی کاربران شود. به همین دلیل نسخه یاد شده ممکن است به خودی خود دارای باگ‌هایی شناخته شده باشد و به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این به روز رسانی صبر کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420