لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از میانبرهای سیری به محصولات Hue اضافه شد

پشتیبانی از میانبرهای سیری به محصولات Hue اضافه شد

 شرکت فیلیپس به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن Hue را به همراه پشتیبانی از میانبرهای سیری در آی او اس 12 منتشر کرده است.

کاربرانی که از سری محصولات هوشمند سازی خانه Hue استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن جدید این مجموعه به دستیار صوتی سیری و همچنین میانبرهای مربوط به آن دسترسی داشته باشند. دستیار دیجیتالی سیری از این پس می‌تواند به صورت هوشمند نحوه استفاده از چراغ‌های Hue شرکت فیلیپس را یاد بگیرد و میزان روشنایی و رنگ آن‌ها را ویرایش کند.

سیری می‌تواند از طریق لاک اسکرین آیفون و بر اساس موقعیت، پیشنهادهای ویژه‌ای را برای تغییر رنگ و تغییر سطح روشنایی را به کاربران ارائه دهد و سپس کاربران با انتخاب کردن آن‌ها محیط اتاق و خانه خود را تغییر دهند.

اپل در توسعه آی او اس 12 قابلیت میانبرهای سیری را به این دستیار دیجیتالی اضافه کرد که از طریق آن کاربران می‌توانند بر اساس شرایط مختلف زمانی و مکانی پیشنهادهای ویژه و تغییرات خاص را در اپلیکیشن‌ها اعمال کنند. توسعه دهندگان می‌توانند از این قابلیت در ارائه نسخه‌های جدید اپلیکیشن خود استفاده کرده و از طریق آن قابلیت‌های بیشتری را به کاربران ارائه دهند.

شرکت فیلیپس یکی از اولین توسعه دهندگانی به حساب میاید که در آپدیت جدید اپلیکیشن خود از این قابلیت میانبرهای سیری استفاده کرده است تا از طریق آن قابلیت‌های ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهد.

کاربران می‌توانند به صورت منظم و در زمانی مشخص از روز یا هفته رنگ نور اتاق را تغییر دهند و یا با استفاده از دستیار هوشمند سیری چراغ‌های هوشمند سری Hue را تغییر دهند. علاوه بر این، چراغ‌های Hue می‌توانند از این پس بر اساس ساعت خواب میزان نور اتاق را تغییر دهند تا کاربران دیگر حتی نیازی به خاموش کردن چراغ‌های خانه یا اتاق خواب خود را نداشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420