لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت جهانی برخی از هدفون‌های بیتس کاهش یافت

قیمت جهانی برخی از هدفون‌های بیتس کاهش یافت

 شرکت اپل به تازگی قیمت جهانی برخی از هدفون‌ها و هندزفری‌های بیتس را در وب سایت فروشگاه آنلاین خود کاهش داده است که اقدام به دلیل توقف تولید این مدل‌ها انجام شده است.

بر همین اساس، قیمت هندزفری BeatsX در برخی از رنگ‌ها کاهش پیدا کرده است؛ چرا که شرکت اپل دیگر تصمیمی برای ادامه روند تولید این رنگ‌ها را ندارد و در آینده نزدیک فروش آن‌ها نیز متوقف می‌شود. مدل‌های ارزان شده شامل تمامی رنگ‌های بیتس ایکس نظیر مشکی و نقره‌ای می‌شود.

بیتس ایکس مجهز به تراشه W1 بوده و می‌تواند به صورت هوشمند به درخواست‌های کاربران پاسخ دهد. این هدفون تا پیش از این با قیمت 149.95 دلار به فروش می‌رسید که حالا با 30 دلار کاهش قیمت قرار است با برچسب 119.95 دلار آماده عرضه به بازار جهانی شود.

شرکت اپل محصولات بیتس را به عنوان مناسب‌ترین جایگزین برای هندزفری‌های پیش‌فرض آیفون و آیپد معرفی کرده است که علاقه‌مندان به موسیقی با استفاده از آن‌ها می‌توانند به موسیقی‌های مورد علاقه خود را به صورت هوشمندتر و با کیفیت‌تر دسترسی داشته باشند.

این محصولات از زمان تصاحب بیتس توسط اپل به صورت اختصاصی در شرکت اپل طراحی می‌شوند. به همین دلیل هدفون‌ها و هندزفری‌های جدید بیتس به طور کامل با آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک سازگار هستند. برای مثال برخی از محصولات بیتس به صورت اختصاصی با درگاه لایتنینگ تولید می‌شوند تا با آیفون 7 به بعد به طور کامل سازگار باشند. هدفون‌های بیتس در طراحی و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند تا برای تمامی شرایط و تمامی سلیقه‌ها مناسب باشند.

برخی از هدفون‌ها و هندزفری‌های این مجموعه همانند ایرپاد مجهز به تراشه W1 هستند که می‌توانند به صورت هوشمند روند پخش موسیقی در آیفون و آیپدها را کنترل کنند تا تجربه استفاده کاربران از این محصولات در کنار گجت‌های اصلی بسیار مناسب و منحصر به فرد باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420