لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خصوصیت پنهان آیفون XS Max – مراقبت از چشم و ریتم خواب

خصوصیت پنهان آیفون XS Max – مراقبت از چشم و ریتم خواب

 آیفون XS Max که امروزه به عنوان پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل شناخته می‌شود، دارای خصوصیات پنهانی است که به صورت تدریجی توسط تحلیلگران فاش می‌شوند.

پس از فاش شدن خصوصیاتی همچون کیفیت بالای نمایشگر و دوربین توسط موسسه‌هایی نظیر دگزومارک، حالا نوبت به دانشگاه چینهوا در شهر پکن رسیده که یکی دیگر از خصوصیت پنهان این تلفن هوشمند را کشف کند. بر اساس بررسی‌های انجام شده در این دانشگاه، نمایشگر اولد به کار رفته در آیفون XS Max از چشم کاربران مراقبت می‌کند و آسیبی به آن‌ها نمی‌زند.

در این تست‌ها مشخص شده که فاکتور «حداکثر تابش مجاز» یا MPE در نمایشگر آیفون XS Max تا 20 درصد بیشتر از آیفون 7 است. فاکتور MPE در حقیقت چگالی انرژی است که از یک منبع نوری به صورت ایمن به چشم تابانده می‌شود. مدت زمان ایمن برای خیره شدن مداوم به بخشی از نمایشگر آیفون XS Max معادل 346 ثانیه است که این فاکتور در آیفون 7 معادل 288 ثانیه بوده است.

علاوه بر فاکتور یاد شده، میزان بازدارندگی حساسیت ملاتونین در نمایشگر آیفون XS Max برابر 20.1 درصد محاسبه شده است. این در حالی است که در آیفون 7 فاکتور یاد شده برابر 24.6 درصد بوده است. بازدارندگی حساسیت ملاتونین، فاکتوری است که در اثر استفاده مداوم از دستگاه‌های الکترونیکی دارای نمایشگر به وجود میاید و باعث کاهش میزان حساسیت بدن به هورمون ملاتونین در بدن می‌شود.

ملاتونین هورمونی است که باعث تنظیم ریتم خواب در بدن می‌شود و استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی دارای نمایشگر نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها باعث کاهش حساسیت بدن به آن می‌شود. بر همین اساس، مشخص شده است که فاکتور بازدارندگی حساسیت ملاتونین در نمایشگر آیفون XS Max بسیار پایین‌تر از دیگر تلفن‌های هوشمند موجود در بازار است و استفاده از آن در طول شبانه روز باعث برهم ریختگی ریتم خواب کاربران در طولانی مدت نمی‌شود.


اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420