لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدید اپل واچ سری 4 با «ساعت تابستانی»

باگ جدید اپل واچ سری 4 با «ساعت تابستانی»

 برخی از کاربران اپل واچ سری 4 گزارش‌هایی مبنی بر وجود یک باگ در اپل واچ را داده‌اند که ریشه آن در ساعت تابستانی است.

این باگ به صورت مشخص در واچ فیس اینفوگراف وجود دارد که در زمان تغییر ساعت تابستانی در اوایل پاییز ایجاد می‌شود. اکثر کاربرانی که با این باگ مواجه شده‌اند، شهروندان استرالیا و دیگر کشورهای نیم کره جنوبی بوده‌اند که در نتیجه آن اپل واچ سری 4 در لوپ ریبوت گیر می‌کند و دیگر قابل بازیابی نیست.

پس از بروز این مشکل، اپل واچ سری 4 به طور مداوم ریبوت می‌شود و پیش از اینکه سیستم عامل به طور کامل بالا بیاید، دوباره خاموش شده و در یک حلقه معیوب قرار می‌گیرد. همان‌طور که گفته شد، این مشکل تنها در زمان تغییر ساعت تابستانی ایجاد می‌شود و پس از گذشت یک روز و تغییر ساعت مشکل برطرف می‌شود.

بسیاری از کاربران به صورت طنز این مشکل را به عدم درک اپل واچ سری 4 از زمان 24 ساعته یک شبانه روز خوانده‌اند که امکان تغییر در روزهای ابتدایی پاییز را نداشته است.

تحلیلگران نیز وجود این مشکل را در اپل واچ سری 4 تائید کرده‌اند و به کاربران توصیه کرده‌اند که در صورت بروز این مشکل، به مدت یک روز با اپل واچ کار نکنند؛ چرا که باگ یاد شده پس از بیست و چهار ساعت به صورت خود به خود برطرف می‌شود و پس از آن کاربران برای بار دیگر می‌توانند با ساعت هوشمند خود کار کنند.

تنها مشکل به وجود آمده در اثر این باگ، عدم امکان استفاده از اپل واچ سری 4 به مدت یک روز و همچنین خالی شدن باتری در طول این مدت زمان است. البته پیش بینی می‌شود که اپل در آپدیت‌های بعدی واچ او اس 5 این مشکل را برطرف کند و کاربران در ابتدای بهار و پاییز سال آینده با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

گفتنی است؛ از آنجایی که زمان تغییر ساعت تبستانی در ایران  و در سال 97 گذشته، کاربرانی که از این پس اقدام به خرید و استفاده از اپل واچ سری 4 میکنند، با این مشکل مواجه نخواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420