لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دستگاه‌های مبتنی بر ای او اس 12 از مرز 50 درصد گذشت

دستگاه‌های مبتنی بر ای او اس 12 از مرز 50 درصد گذشت

تنها چند روز پس از اینکه 46 درصد از آیفون‌ها و آیپدها در سراسر جهان به آی او اس 12 مهاجرت کرده بودند، حالا مشخص شده که این تعداد از مرز 50 درصد گذشته است و حالا نیمی از دستگاه‌های همراه شرکت اپل نسخه جدید سیستم عامل این کمپانی را نصب کرده‌اند.

گزارش منتشر شده توسط Mixpanel. حاکی از آن است که تنها سه هفته پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 12 نیمی از آیفون‌ها و آیپدها در سراسر جهان به این نسخه مجهز شده‌اند. بسیاری از تحلیلگران، سال 2017 را یکی از بدترین دوره‌ها برای سیستم عامل آی او اس اعلام کرده بودند؛ چرا که وجود باگ‌های متعدد در نسخه‌های ابتدایی آی او اس 11 باعث شده بود که کاربران تمایل کمتری برای مهاجرت به این نسخه داشته باشند.

اما حالا اپل در توسعه آی او اس 12 بسیار موفق‌تر از سال گذشته عمل کرده است و همین مسئله باعث شده تا در مدت زمان سه هفته 50 درصد از کاربران به ای او اس 12 مهاجرت کنند. مشکلات آی او اس 11 باعث شد تا اپل روند پشتیبانی از تمامی دستگاه‌هایی که امکان مهاجرت به آی او اس 11 را داشتند را در آی او اس 12 نیز ادامه دهد. بر همین اساس، تمامی دستگاه‌های پس از آیفون 5 اس و آیپد ایر و آیپد مینی 2 به همراه آیپاد تاچ نسل ششم امکان دانلود و نصب این نسخه از سیستم عامل را دارند.

تعداد دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 12 در حالی از مرز 50 درصد گذشته که آی او اس 11 در مدت زمان مشابه در سال گذشته در تعداد کمتری از دستگاه‌ها نصب شده بود. نسخه پیشین سیستم عامل همراه اپل مشخصاً در ماه نوامبر 2017 روی 50 درصد از دستگاه‌ها نصب شده بود و آی او اس 12 توانسته رکورد نسخه قبلی را کنار بزند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373