لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وزارت امنیت داخلی آمریکا: هیچ شکی در ادعای اپل نداریم

وزارت امنیت داخلی آمریکا: هیچ شکی در ادعای اپل نداریم

 وزارت امنیت داخلی آمریکا به تازگی طی بیانیه‌ای اعلام کرده که هیچ شکی در ادعای اخیر اپل مبنی بر عدم وجود تراشه‌های جاسوسی چینی در سرورها ندارد.

متن بیانیه وزارت امنیت داخلی آمریکا به شرح زیر است:

وزارت امنیت داخلی آمریکا از گزارش رسانه‌ای اخیر، مبنی بر نفوذ به زنجیره‌های تأمین چندین شرکت حوزه‌ فناوری آگاه است. ما همانند شریک خود در انگلستان، یعنی مرکز امنیت سایبری این کشور، فعلاٌ هیچ دلیلی برای مشکوک شدن به بیانیه اخیر این کمپانی‌ها نداریم. حفظ امنیت زنجیره‌های تأمین شرکت‌های فعال در زمینه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی و تمامی فناوری‌های در حال استفاده توسط شهروندان آمریکا و دیگر افراد ساکن در سراسر جهان، هسته عملیات امنیت سایبری در وزارت امنیت داخلی آمریکا هستند.

ما از با استفاده از چالش‌های پیچیده، چند راهکار کوتاه و طولانی ‌مدت را برای مدیریت بحران یاد شده در زنجیره‌های تأمین استفاده کرده‌ایم. این راهکارها همکاری ما با شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی را افزایش می‌دهد تا سازمان‌های فعال در امنیت سایبری ملی آمریکا و مدیریت بحران، در چنین مواقعی عملکرد قدرتمندتری داشته باشد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا

 اواخر هفته گذشته، خبرگزاری بلومبرگ طی گزارشی ادعایی مبنی بر نفوذ سازمان‌های جاسوسی چینی به سرورهای اصلی 30 شرکت بزرگ فناوری را مطرح کرد. بر اساس این ادعا، جاسوس‌های چینی با قرار دادن میکرو تراشه‌ای به اندازه یک دانه برنج توانسته‌اند به تمامی اطلاعات سرورهای شرکت‌های بزرگ نظیر اپل و آمازون دسترسی پیدا کنند.

اوایل هفته جاری نیز شرکت اپل و آمازون طی بیانیه‌هایی اعلام کردند که این گزارش کاملاً مبهم است و این کمپانی‌ها در بررسی‌های خود هیچ شواهدی مبنی بر نفوذ سازمان‌های جاسوسی چینی به سرویس‌هایی نظیر آمازون پرایم و آیکلاود شرکت اپل را پیدا نکرده‌اند و حالا وزارت امنیت داخلی آمریکا طی بیانیه یاد شده اعلام کرده که ادعای شرکت‌های بزرگ نظیر اپل و آمازون صحیح هستند و ادعای بلومبرگ را تکذیب کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373