لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هکری به نام Luca Todesco به تازگی توانسته آیفون XS Max را که جدید تلفن هوشمند شرکت اپل به حساب میاید، جیلبریک کند.

Todesco تا به امروز عرضه نسخه جیلبریک شده آی او اس 10.2 را در کارنامه خود داشته است و حالا از طریق شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که موفق به جیلبریک کردن آیفون XS Max و آی او اس 12 اجرا شده در آن شده است. وی در حساب توییتر خود اعلام کرده که جیلبریک آیفون XS Max باعث هیچ اختلالی در عملکرد دستگاه نمی‌شود و تک تک قطعات سخت افزاری این تلفن هوشمند به خوبی در حال کارکرده هستند.

وی در ادامه اعلام کرده که جیلبریک کردن پردازنده A12 باعث افزایش مصرف انرژی این تراشه نمی‌شود و کاربرانی که اقدام به جیلبریک کردن آیفون XS Max می‌کنند، بدون هیچ مشکلی می‌توانند به کار با دستگاه خود ادامه دهند. در صورت حقیقت داشتن این ادعا، می‌توان Luca Todesco را اولین فردی در نظر گرفت که توانسته آی او اس 12 را جیلبریک کند و به کاربران امکان دسترسی به قابلیت‌های ویژه آن را بدهد.

در این میان، وی اعلام کرده که فعلاً برنامه‌ای برای عرضه نسخه نهایی این جیلبریک به صورت عمومی را ندارد و هنوز معلوم نیست که کاربران این تلفن هوشمند چه زمانی به نسخه جیلبریک شده آی او اس 12 دسترسی دارند.

با وجود انتشار این خبر، باید در مورد اقدام به جیلبریک کردن آیفون XS Max و دیگر آیفون‌هایی که آی او اس 12 را در خود اجرا می‌کنند هشدار داد. آیفون XS Max دستگاه گران قیمتی است و جیلبریک کردن آن ریسک بسیار بالایی را در پی دارد. اپل جیلبریک کردن را غیر قانونی می‌داند و در صورت بروز خرابی‌های ناشی از آن از ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاه خودداری می‌کند. علاوه بر این، بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که قابلیت‌های جدید ارائه شده در نسخه‌های اخیر آی او اس، استفاده از روش‌های غیر معمول نظیر جیلبریک را غیر منطقی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420