لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو آیفون را به گیم بوی تبدیل می‌کند

نینتندو آیفون را به گیم بوی تبدیل می‌کند

شرکت نینتندو تصمیم دارد تا روشی جدید برای بهبود بازی‌های مبتنی بر دستگاه‌های موبایل را امتحان کند که طی آن آیفون‌ها و دیگر تلفن‌های هوشمند به گیم بوی تبدیل می‌شوند.

اطلاعات منتشر شده از پتنت جدید این شرکت ژاپنی حاکی از آن است که در آینده نزدیک، تلفن‌های هوشمند آیفون می‌توانند همانند گیم بوی‌ها بازی‌های کلاسیک را اجرا کنند. بر اساس این پتنت، نینتندو در حال توسعه یک کنترلر فیزیکی برای آیفون‌ها است که بدون باتری یا ارتباط بلوتوثی می‌تواند امکان اجرای بازی‌های کلاسیک را به کاربران بدهد.

نینتندو مدت‌ها است که در زمینه تولید کنسول‌های همراه و بازی‌های مبتنی بر آن‌ها فعالیت نکرده؛ اما به یک باره این کمپانی در سال 2016 اولین بازی‌های پلتفرم تلفن‌های هوشمند خود را ارائه داد و پس از آن کنسول همراه نینتندو سوئیچ را روانه بازار کرد. موفقیت نینتندو سوئیچ در دو سال گذشته و همچنین افزایش محبوبیت بازی‌هایی نظیر پکمون گو باعث شد تا این کمپانی برای بار دیگر جایگاه خود را در بازار بازی‌های همراه و کنسول‌های موبایل محکم کند.

از طرف دیگر نینتندو به تازگی نسخه جدید کنسول کلاسیک NES را آماده عرضه کرد که با توجه بسیار بالایی در بازار همراه شد، به همین دلیل این کمپانی تصمیم دارد تا برای بار دیگر محصولات و محتوای کلاسیک خود را در قاب فناوری‌های مدرن آماده عرضه به بازار کند.

کنترل جدید با قرار دادن آیفون در خود، آیفون را به یک کنسول همراه شبیه به گیم بوی‌های سابق تبدیل می‌کند و به نینتندو این امکان را می‌دهد که بازی‌های کلاسیک خود رادر تلفن‌های هوشمند اجرا کند.

در صورت اجرایی شدن پتنت نینتندو، در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد تولید و عرضه یک کنترل جدید برای آیفون‌ها از طرف این کمپانی باشیم که تلفن‌های هوشمند شرکت اپل را به‌ظاهر گیم بوی‌های کلاسیک در میاورد و از طریق آن کاربران و گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های قدیمی می‌توانند آن‌ها را در تلفن هوشمند مدرن خود اجرا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373