لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گرامی داشت یاد استیو جابز توسط تیم کوک

گرامی داشت یاد استیو جابز توسط تیم کوک

 

تیم کوک به مناسبت فرا رسیدن سالروز درگذشت استیو جابز اقدام به انتشار یک توییت در حساب رسمی خود کرد و از او به نیکی یاد کرد. کوک دو روز پیش در حساب توییتر خود ضمن انتشار تصویری از استیو جابز اعلام کرد که جابز به اپل یاد داد که چگونه باید به بشریت خدمت کرد.

استیو به من و تمامی ما {کارکنان اپل} شیوه خدمت به بشریت را یاد داد. دلم برای او تنگ شده است. او برای ما یک الگو بود و ما هرگز او را فراموش نخواهیم کرد

تیم کوک

استیو جابز در روز 5 اکتبر سال 2011 درگذشت. وی یکی از سه مؤسس اصلی شرکت اپل و مدیر عامل اجرایی این کمپانی تا سال 2011 به حساب میاید که باعث شد اپل به یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تمام دوره‌ها تبدیل شود. استیو جابز تا سال 1985 به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل فعالیت می‌کرد، با این اختلاف‌های پیش آمده با سهام داران و همچنین توطئه افرادی نظیر جان اسکالی باعث شد تا جابز از اپل جدا شود.

در طول 12 سال جدایی جابز، شرکت اپل به دلیل سوء مدریت تا مرز ورشکستگی پیش رفت و حتی مجبور به فروش لایسنس بسیاری از محصولات نرم افزاری خود به شرکت‌های دیگر شد. جابز در این مدت شرکت کامپیوتری NeXT را تأسیس کرد که با کسب اولین موفقیت تجاری، توسط اپل خریداری شد و در نهایت برای بار دیگر به اپل بازگشت.

اپل در سال 1997 برای بار دیگر به سمت مدیریت اجرایی در اپل بازگشت و در عرض یک سال توانست این کمپانی را به سوددهی برساند. کامپیوترهای مکینتاش، مک بوک، آیمک، آیپاد، آیفون و آیپد از محصولاتی هستند که تحت نظارت استیو جابز توسعه و تولید شدند. وی همچنین به معرفی موفقیت آمیز و جنجالی محصولات شهرت داشت که بسیاری از افراد موفق در شرکت‌های مختلف امروزه از این خصوصیت او برای معرفی محصولات خود ایده گرفته‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373