لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام موقعیت مکانی کاربران را به فیس بوک ارسال می‌کند

اینستاگرام موقعیت مکانی کاربران را به فیس بوک ارسال می‌کند

نزدیک به یک هفته از جدا شدن مؤسس‌های اینستاگرام از این شبکه اجتماعی و قطع همکاری آن‌ها با فیس بوک می‌گذرد که حالا مشخص شده که اینستاگرام می‌تواند موقعیت مکانی کاربران را به فیس بوک ارسال کند.

گزارش جدید وب سایت TechCrunch حاکی از آن است که شرکت فیس بوک در حال تست یک امکان جدید در اپلیکیشن اینستاگرام است که از طریق آن تاریخچه موقعیت مکانی کاربران اینستاگرام را در فیس بوک نشان دهد. این اقدام فیس بوک نشان می‌دهد که جدا شدن مؤسس و مدیران اینستاگرام از این شبکه اجتماعی باعث تغییراتی قابل توجه در سیاست‌های آن شده است.

دو هفته پیش با جدا شدن دو مؤسس اینستاگرام از این شبکه اجتماعی، مدیر بخش توسعه فیدهای خبری فیس بوک به عنوان جایگزین آن‌ها و مدیر جدید اینستاگرام انتخاب شد. بسیاری از تحلیلگران در آن زمان اعلام کردند که تحولات اخیر در فیس بوک باعث می‌شود تا دست این کمپانی برای دخل و تصرف و همچنین استفاده از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربران اینستاگرام توسط فیس بوک افزایش پیدا کند.

فیس بوک همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرده که این قابلیت تنها به شرط تائید کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موقعیت مکانی حتی در زمان بسته بودن اپلیکیشن فیس بوک نیز فعال است و به این اپلیکیشن اجازه می‌دهد تا موقعیت کاربران را در هر لحظه بررسی کنند. فیس بوم ادعا کرده که این قابلیت به منظور بهبود فرایند ارائه محتوای مختلف به کاربران انجام می‌شود و این کمپانی سعی در نقض حریم خصوصی کاربران را ندارد.

از طرف دیگر، اپلیکیشن اینستاگرام تا پیش از این نیز می‌توانست از طریق دریافت اطلاعات موقعیت مکانی، برچسب‌های GPS در عکس‌های مختلف را به کاربران نشان دهد. بر همین اساس استفاده از دو اپلیکیشن به صورت مجزا توسط فیس بوک به این کمپانی اجازه می‌دهد تا نظارت بیشتری روی رفتارهای روزمره کاربران داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420