لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن فیس بوک لایت به آی او اس راه پیدا کرد

اپلیکیشن فیس بوک لایت به آی او اس راه پیدا کرد

شرکت فیس بوک به تازگی اقدام به عرضه نسخه تست و بتای اپلیکیشن لایت این شبکه اجتماعی به کاربران سیستم عامل آی او اس کرده است. فیس بوک لایت قرار است در آینده نزدیک در اختیار کاربران عمومی قرار بگیرد.

تا پیش از این، اپلیکیشن فیس بوک لایت تنها برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی توسعه داده شده بود. تلفن‌های هوشمند اندرویدی معمولاً کانفیگ و قدرت بازدهی و پردازشی ضعیف‌تری نسبت به آیفون‌ها دارند و فیس بوک به‌منظور رفع مشکلات مربوط به عدم پاسخگویی سخت افزار دستگاه‌های اندرویدی، اپلیکیشن فیس بوک لایت را در گوگل پلی استور آماده عرضه کرده بود.

در این میان، بسیاری از کاربران آیفون‌ها نیز همانند گوشی‌های اندرویدی از سنگین بودن اپلیکیشن کامل فیس بوک در اپ استور ابراز نارضایتی کرده‌اند و به همین دلیل توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی اقدام به عرضه اپلیکیشن فیس بوک لایت در اپ استور نیز کرده‌اند.

اپلیکیشن فیس بوک لایت تنها 5 مگابایت حجم دارد و حجم کمتری برای دانلود داده‌ها نیاز دارد. این مسئله علاوه بر کاهش میزان مصرف انرژی و اینترنت دستگاه، باعث می‌شود تا حجم کمتری از فضای ذخیره سازی آیفون‌ها توسط فیس بوک اشغال شود.

تا پیش از این، بسیاری از کاربران اپلیکیشن کامل فیس بوک گزارش‌هایی مبنی بر اشغال فضایی بیش از 500 مگابایت توسط آن را منتشر کرده بودند و حالا فیس بوک لایت قرار است این مشکل را در آیفون‌ها برطرف کند.

کاربران با نصب اپلیکیشن فیس بوک لایت در آیفون‌ها می‌توانند میزان مصرف باتری، اینترنت و همچنین فضای ذخیره سازی دستگاه خود را کاهش دهند و به صورت بهینه‌تر از طریق روش‌های رسمی به شبکه اجتماعی فیس بوک دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که فیس بوک لایت فعلاً تنها به صورت تست و در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته است و قرار است در آینده نزدیک به صورت عمومی آماده عرضه به‌تمامی کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373