لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نازک‌ترین قاب چرمی دنیا برای آیفون XS و XR تولید شد

نازک‌ترین قاب چرمی دنیا برای آیفون XS و XR تولید شد

شرکت totallee به تازگی نازک‌ترین قاب چرمی دنیا را برای آیفون‌های جدید شرکت اپل آماده تولید و عرضه به بازار کرده است. این قاب‌ها برای آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR آماده تولید و عرضه شده است.

این کمپانی که مقر اصلی آن در کالیفرنیا واقع شده، در چند سال اخیر فعالیت خود را روی تولید و عرضه قاب‌های بسیار نازک، زیبا و در عین حال مقرون به صرفه متمرکز کرده است. totallee ماه گذشته از این قاب‌های جدید رونمایی کرده بود؛ اما عرضه این محصولات را برای یک ماه به تعویق انداخته بود.

این قاب‌های چرمی تنها 0.02 اینچ (معادل 0.5 میلی متر) ضخامت دارد که در عین زیبایی، باعث افزایش ضخامت و حجم تلفن هوشمند نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین چالش‌های بر سر راه استفاده از قاب‌ها، افزایش ضخامت دستگاه است. از یک طرف شرکت سازنده تلفن هوشمند سعی می‌کند تا محصول جدید خود را بیش از محصولات دیگر نازک تولید کند و از طرف دیگر عدم استفاده از قاب‌های محافظ ممکن است دستگاه را در برابر ضربات و خط و خش‌های مختلف آسیب پذیر کند.

به همین دلیل بسیاری از کاربران به دنبال انتخاب و خرید قاب‌های محافظی هستند که در عین مقاومت بالا از زیبایی بالا نیز برخوردار باشند.

این قاب از چرم مشکی بسیار نازک تولید شده است که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری آیفون‌های جدید باعث مقاومت آن‌ها در برابر خط و خش و کثیفی‌های احتمالی نیز می‌شود؛ با این حال باید توجه داشت که قاب جدید چرمی به دلیل ضخامت بسیار زیاد و همچنین جنس چرمی امکان مقاومت در برابر ضربات را ندارد و کاربران آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR باید همچنان از تلفن هوشمند خود در برابر ضربه‌ها و شکستن پنل پشتی شیشه‌ای مراقبت کنند؛ چرا که در صورت برخورد آیفون با اشیای سخت و همچنین سقوط آن‌ها، احتمال شکستن بخش شیشه‌ای پشت بسیاری بالا است. گفتنی است که این محصول با قیمت 35 دلار به بازار آمریکا عرضه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373