لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با ارزش‌ترین برند جهان در طول شش سال گذشته است

اپل با ارزش‌ترین برند جهان در طول شش سال گذشته است

 شرکت اپل امسال نیز همانند چند سال گذشته به عنوان ارزشمندترین برند دنیا شناخته شده است. بر همین اساس در طول شش سال متوالی شرکت اپل با ارزش‌ترین برند دنیا را در اختیار داشته است.

گزارش جدید Interbrand حاکی از آن است که اپل توانسته عنوان ارزشمندترین برند سال 2018 را برای خود نگه دارد. پس از شرکت اپل به ترتیب گوگل، آمازون، مایکروسافت و کوکاکولا در مقام‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

علاوه بر باقی ماندن اپل در صدر جدول یاد شده، مشخص شده است که ارزش برند این کمپانی در طول سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است و حالا ارزش آن معادل 214.5 میلیارد دلار است. گفتنی است که سال گذشته، ارزش برند اپل 184.1 میلیارد دلار بوده که حالا با توجه به اتفاقات سال جاری میلادی که مهم‌ترین آن‌ها تبدیل اپل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری به حساب میاید، رشد قابل توجهی داشته است.

Interbrand اعلام کرده که یک دهه پس از شروع بحران اقتصادی سال 2008، برند شرکت‌های مختلف آمریکایی، به طرز قابل توجهی ارزش بیشتری پیدا کرده‌اند که این مسئله مشخصاً به درک بهتر مشتریان و مصرف کنندگان از طرف کمپانی‌ها و همچنین جرئت اعمال تغییرات اساسی مربوط می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است که شرکت آمازون در یک سال گذشته، بیشترین رشد را داشته است و پس از آن نتفلیکس و گوچی به ترتیب در مقام دوم و سوم شرکت‌هایی که حساب میایند که بیشترین رشد ممکن را در زمینه افزایش ارزش برند داشته‌اند.

علاوه بر شرکت‌های یاد شده، نام برندهایی نظیر فیس بوک، فیلیپس، نتفلیکس، پی پال، اسپاتیفای و نینتندو نیز در لیست 100 شرکت برتر دارای برندهای ارزشمند به چشم می‌خورد. این کمپانی‌ها موفق‌ترین شرکت در صنعت خود به حساب میایند که در حقیقت باعث ایجاد تغییر و تحول در صنایع و تجارت‌های مختلف می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420