لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12 روی 46 درصد از دستگاه‌های همراه اپل نصب شده است

آی او اس 12 روی 46 درصد از دستگاه‌های همراه اپل نصب شده است

 بیش از دو هفته از زمان عرضه نسخه عمومی آی او اس 12 می‌گذرد و حالا بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که این نسخه روی 46 درصد از دستگاه‌های همراه شرکت اپل نصب شده است.

این اطلاعات توسط شرکت تحلیلی Mixpanel منتشر شده است که طی آن مشخص شده که آی او اس 12 فاصله بسیار کمی تا شکستن رکورد آی او اس 11 دارد. به طور مشخص، آی او اس 12 روی 46.25 درصد از دستگاه‌ها نصب شده است، در حالی که آی او اس11 در حال حاضر روی 46.57 درصد از دستگاه‌های همراه اپل نصب شده است. بر همین اساس، می‌توان به این نتیجه رسید که میزان استفاده کنندگان از این دو نسخه از سیستم عامل همراه اپل تقریباً یکسان هستند.

این مسئله نشان می‌دهد که اپل در توسعه نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس به طور کامل موفق عمل کرده است و کاربران آیفون‌ها و آیپدها همچنان به آپدیت کردن و استفاده از نسخه‌های جدید این سیستم عامل تمایل نشان داده‌اند.

در ادامه این گزارش جدید آمده است که نزدیک به 7.18 درصد از دستگاه‌های همراه اپل همچنان از نسخه‌های قدیمی نظیر آی او اس 10 یا 9 استفاده می‌کنند. این مسئله به طور مشخص به تمایل کاربران به استفاده از دستگاه‌های قدیمی‌تر نظیر آیفون 5 به قبل باز می‌گردد.

تا پیش از این و مشخصاً در روز سوم اکتبر سال جاری میلادی آمارها حاکی از آن بود که نرخ تمایل کاربران به آپدیت به آی او اس 12 در سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته و تمایل به آپدیت به آی او اس 11 یکسان بوده است و کاربران همچنان به استفاده مداوم از نسخه‌های جدید تمایل دارند.

این مسئله حاکی از آن است که چالش‌های مختلف مربوط به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها در آپدیت‌های جدید آی او اس باعث کاهش تمایل کاربران به استفاده از آی او اس 12 نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت