لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نگاهی به تمامی ایموجی هایی که قرار است به آی او اس 12.1 بیایند

نگاهی به تمامی ایموجی هایی که قرار است به آی او اس 12.1 بیایند

 شرکت اپل به تازگی دومین نسخه بتای آی او اس 12.1 را آماده عرضه کرده است و حالا توسعه دهندگان اقدام به بررسی ایموجی‌های جدید ارائه شده در آن کرده‌اند.

اپل در توسعه آی او اس 12.1 هفتاد ایموجی جدید را آماده عرضه به کاربران کرده است که پس از آماده شدن نسخه عمومی این سیستم عامل کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در بررسی‌های پیشین تعدادی از ایموجی‌هایی که از طریق نسخه جدید یونیکد در آی او اس 12.1 ارائه شده بود را بررسی کردیم و حالا تصمیم داریم تا تصاویر تمامی این شکلک‌ها را نشان دهیم.

در این مجموعه از تصاویر، صورتک‌های جدیدی شامل صورت عاشق، صورت ناراحت، صورت یخ زده، خوشحال، خجالت زده و ناراحت به آی او اس 12-1 اضافه شده است. از طرفی صورت‌های افراد با سنین و جنسیت مختلف، صورتک زن و مرد بدون موی سر و ابرقهرمان‌ها و تبه کاران زن و مرد نیز به این مجموعه اضافه شده‌اند. 

علاوه بر این، اعضای بدن نظیر ساق و مچ پا، دندان و استخوان نیز در آی او اس 12.1 اضافه شده است. از دیگر موارد ارائه شده در این مجموعه می‌توان به لباس‌های مخصوص مشاغل مختلف نیز اضافه شده است. اسباب بازی‌هایی نظیر عروسک خرس، پازل و مهره شطرنج نیز در این مجموعه جایگاهی ویژه داشته‌اند و همچنین وسایل ورزشی جدید نیز به کاربران امکان نشان دادن احساسات ورزشی از طریق چت‌ها را ارائه می‌دهد.

 

 

حیواناتی نظیر راکون، لاما، بیوپوتوم، کانگورو، گورخر، قوچ، طاووس، طوطی، خرچنگ و پشه نیز در این مجموعه به کلکسیون حیوانات اضافه شده‌اند. برای نشان دادن انجام کارهای مختلف، اپل ایموجی ابزارهای گوناگون را نیز در این مجموعه به کاربران ارائه داده است.

تا پیش از این نیز، تصاویر مربوط به خوراکی‌ها منتشر شده بود. این خوراکی‌ها شامل انبه، کاهو، دونات، نمکدان، کیک و کاپ کیک می‌شوند.

 

 

اشیای رندوم این مجموعه نیز شامل قطب نما، آجر، چمدان، دینامیت، پاکت قرمز، چشم نظر، جعبه ابزار، کپسول آتش‌نشانی، سبد، علامت بی‌نهایت و پرچم دزدان دریایی می‌شود.

 

نکته پایانی در مورد این ایموجی‌ها نیز، تغییر تلفن هوشمند در این مجموعه است که از این پس با ظاهر آیفون XS و بدون حاشیه نشان داده می‌شود و دیگر ایموجی‌های آیفون دکمه هوم ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373