لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با تعمیرکاران متفرقه آیمک پرو و مک بوک پرو 2018 مبارزه می‌کند

اپل با تعمیرکاران متفرقه آیمک پرو و مک بوک پرو 2018 مبارزه می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا با تعمیرکاران متفرقه و غیر حرفه‌ای که اقدام به تعمیر آیمک پرو و مک بوک پرو می‌کنند، مبارزه کنند.

بر همین اساس در یکی از اسناد رسمی شرکت اپل مشخص شده است که تراشه T2 به کار رفته در آیمک پرو و مک بوک پرو 2018 باعث می‌شود تا اقدام به تعمیر دستگاه با استفاده از ابزارها و قطعات متفرقه باعث از بین رفتن گارانتی بین المللی دستگاه می‌شود.

در این سند، مشخص شده که تراشه T2 به کار رفته در مک بوک پرو نظارت کامل روی تاچ آیدی، برد مدار منطقی، نمایشگر، کیبورد، باتری، ترک پد و اسپیکر دارد و در صورت تعمیر و تعویض این قطعات از سوی تعمیرکاران متفرقه، دستگاه دیگر امکان پاسخگویی در زمینه تشخیص مشکلات بعدی را نخواهد داشت.

در آیمک پرو نیز تراشه یاد شده روی سیستم ذخیره سازی و برد مدار منطقی نظارت می‌کند تا این قطعات توسط کاربران متفرقه مورد تعمیر قرار نگیرند. هر کدام یک از این قطعات در صورت تعمیر به صورت متفرقه دیگر امکان بررسی در سرویس Apple diagnostics را ندارد و اپل در مورد خرابی‌های آتی دستگاه دیگر پاسخگو نخواهد بود.

ابزار تشخیصی شرکت اپل که برای کاربران دستگاه‌های مک در نظر گرفته شده است، به صورت انحصاری برای دستگاه‌هایی در نظر گرفته شده که توسط اپ استورهای رسمی مورد تعمیر قرار بگیرند. علاوه بر این، شرکت اپل در طراحی مک بوک پرو 2018 و آیمک پرو تلاش کرده تا روند تعمیر این دستگاه‌ها را توسط تعمیرکاران غیرمجاز دشوار کند. بر همین اساس، این دستگاه‌ها برای تعمیر به ابزارهایی ویژه نیاز دارند که تنها توسط شرکت اپل تولید و عرضه می‌شوند.

برای مثال، برای ریکاوری اطلاعات مک بوک پرو، تعمیر کاران حتماً به یک ابزار ویژه برای اتصال ذخیره سازی دستگاه خراب به درگاه لایتنینگ یک مک بوک جداگانه دارند که به صورت انحصاری فقط در اختیار اپل استورها قرار گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373