لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: اپل در مورد حذف محتوای تنفر آمیز به شرکت‌های دیگر راه کار نمی‌دهد

تیم کوک: اپل در مورد حذف محتوای تنفر آمیز به شرکت‌های دیگر راه کار نمی‌دهد

 تیم کوک به‌عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل به تازگی طی مصاحبه خود در مورد مسئله حذف محتوای تنفر آمیز از سرویس‌های اختصاصی این کمپانی توضیح داده است.

وی اعلام کرده که شرکت اپل هیچ گرایشی در زمینه مسائل سیاست ندارد و به یک جناح سیاسی بیش از دیگر احزاب اهمیت نمی‌دهد. در حقیقت اپ استور و آیتونز بستری مناسب برای تمامی انسان‌ها هستند و اپل در مورد گرایش‌های سیاسی آن‌ها قضاوت نمی‌کند. این مسئله در مورد محتویات ارائه شده در این بسترهای نرم افزاری نیز صادق است و به همین دلیل اپل یک شرکت کاملاً لیبرال در این زمینه به حساب میاید.

بر همین اساس، دلیل اصلی اپل برای حذف برخی از محتوای نسبتاً سیاسی از اپ استور و آیتونز تنها به این دلیل بوده که در بسترهای نباید هیچ اطلاعات و گرایش‌های تنفر آمیزی منتشر شود. تیم کوک همچنین اعلام کرد که هرگز پادکست‌های «الکس جونز» را دنبال نمی‌کرده و تا پیش از قرار گرفتن محتوای سیاسی تنفر آمیز در آن هیچ اطلاعی از این پادکست‌ها نداشته است.

تا پیش از این الکس جونز طی انتشار برخی از پادکست‌های آخر خود ادعاهایی تنفر آمیز را مطرح کرده بود که باعث شد تا بسیاری از شرکت‌ها و سرویس‌های ارائه دهنده پادکست این محتوا را از دسترس کاربران خارج کنند. البته موج حذف پادکست‌های الکس جونز پس از اقدام شرکت اپل و فیس بوک شروع شده بود و پس از آن‌ها شرکت‌ها و سرویس‌های دیگر نیز این مجموعه محتوای صوتی را از دسترس کاربران خارج کرده بودند.

همین مسئله باعث شده بود تا بسیاری از تحلیلگران به این فکر باشند که اپل در مورد حذف محتوای مختلف به شرکت‌های دیگر راه کار ارائه می‌دهد و بر روی محتوای ارائه شده در آن‌ها تسلط دارد. اما حالا تیم کوک در مصاحبه اخیر خود این ادعا را رد کرده است و اعلام کرده که اپل تنها روی محتوای ارائه شده در آیتونز، اپل موزیک، اپ استور و دیگر سرویس‌های نرم افزاری اختصاصی خود تسلط دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373