لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون XS بیشتر از آیفون X و کمتر از آیفون 7 است

فروش آیفون XS بیشتر از آیفون X و کمتر از آیفون 7 است

 بررسی‌های انجام شده از میزان فروش آیفون‌های جدید حاکی از آن است که آیفون XS محبوبیت بیشتری نسبت به آیفون X 2017 دارد؛ اما آیفون 7 همچنان پرفروش‌ترین تلفن هوشمند شرکت اپل به حساب میاید.

این اطلاعات توسط Flurry Analytics منتشر شده است که طی آن مشخص شده که پرچم‌داران 2018 شرکت اپل نسبت به سال گذشته از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل میزان فروش آیفون XS و آیفون XS Max نسبت به آیفون 8، 8 پلاس و X که در سال گذشته معرفی شدند بیشتر خواهد بود.

در این میان، مشخص شده است که آیفون 7 و 7 پلاس همچنان از محبوبیت بیشتری در بازار برخوردار هستند و اپل در طول دو سال گذشته، تعداد بیشتری از این تلفن هوشمند را در سراسر دنیا به فروش رسانده است. این مسئله به‌طور مشخص به قیمت پایین‌تر نسبت به قابلیت‌های نسبتاً مناسبی است که در این تلفن هوشمند جای داده شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت اپل 7 درصد درآمد بیشتری از فروش آیفون XS و XS Max در سال جاری میلادی نسبت به بازه یک ماهه پس از عرضه آیفون 8 و 8 پلاس داشته است. با این حال این میزان برای آیفون 7 و نسخه پلاس آن نزدیک به 15.40 درصد در بازه یک ماهه پس از عرضه در سال 2016 بوده است.

در این میان، قیمت بالای آیفون‌های 2017 و 2018 نسبت به سال‌های پیشین باعث کاهش میزان فروش این محصولات در بازار جهانی شده است. افزایش قیمت این تلفن‌های هوشمند به‌طور کل به استفاده از نمایشگر اولد، تعبیه دوربین ترودپت به منظور ارائه سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره یا همان فیس آیدی و استفاده از نمایشگر بدون حاشیه به منظور افزایش اندازه نمایشگر مربوط بوده است و اپل با افزایش کیفیت دستگاه‌های خود، قیمت آن‌ها را به صورت نسبی افزایش داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373