لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی دگزومارک از دوربین آیفون XS Max

بررسی دگزومارک از دوربین آیفون XS Max

 دگزومارک به تازگی نتایج بررسی خود را دوربین آیفون XS Max منتشر کرده است. این موسسه هر دو دوربین آیفون XS Max که در قسمت پشتی و جلویی این تلفن هوشمند قرار گرفته‌اند را بررسی کرده و به آن امتیاز داده است.

بر اساس بررسی‌های دگزومارک دوربین پرچم‌دار جدید شرکت اپل امتیاز 105 را در میان دوربین‌های ارائه شده در تلفن‌های هوشمند امروزی کسب کرده است که از تمامی تلفن‌های هوشمند امروزی موجود در بازار، به‌غیراز یک مدل قدرتمندتر است. دگزومارک در جدول خود امتیاز 109 را به پرچم‌دار جدید هواوی با عنوان پی 20 ارائه داده است که با اختلاف بسیار کم در مقام بالاتری نسبت به آیفون ایکس اس مکس قرار گرفته است.

از آنجایی که دوربین آیفون XS Max و آیفون XS یکسان هستند، دگزومارک تنها یک مدل از این تلفن‌های هوشمند را مورد بررسی قرار داده است.این موسسه اعلام کرده که دوربین آیفون XS Max از لحاظ کیفیت در رده بنده بسیار عالی قرار گرفته است. کیفیت ویدیوهای گرفته شده با دوربین این تلفن هوشمند بسیار واضح و شفاف هستند و رنگ‌ها به صورت وقعی ثبت می‌شوند.

در این بررسی مشخص شده که تصاویر HDR گرفته شده از طریق سیستم هوشمند آیفون XS Max بسیار با کیفیت هستند و این دستگاه در هر شرایطی می‌تواند بهترین تصویر ممکن را ثبت کند.

موسسه یاد شده همچنین در بررسی‌های خود امتیاز 96 را به فیلم برداری دوربین آیفون XS Max داده است. این موسسه اعلام کرده که آیفون XS Max یکی از بهترین دوربین‌های موبایل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اپل در طول یک سال گذشته بهبودهای فراوانی را در دوربین این تلفن هوشمند نسبت به آیفون ایکس 2017 اعمال کرده است.

دلیل کاهش امتیاز دوربین پرچم‌دار جدید اپل به واکنش این تلفن هوشمند در محیط‌های با نور کم مربوط می‌شود که عملکرد نسبتاً بهتر هواوی پی 20 باعث شده تا آیفون XS و XS Max در مقام دوم بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند قرار بگیرند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420