لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا برگزاری کنفرانس اپل تا یک ماه دیگر صحت دارد؟

آیا برگزاری کنفرانس اپل تا یک ماه دیگر صحت دارد؟

 روز گذشته شایعاتی مربوط به تلاش اپل برای معرفی محصولات جدید این کمپانی شامل آیپد پرو 3 و مک بوک ایر 2018 منتشر شده بود. در این میان، حالا به نظر می‌رسد که برگزاری کنفرانس اپل در ماه اکتبر حقیقت دارد.

ماه گذشته اپل در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر از سه مدل تلفن هوشمند خود با عنوان آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR در کنار اپل واچ سری 4 رونمایی کرد. این در حالی است که شایعات پیشی در مورد این رویداد حاکی از آن بود که اپل تصمیم دارد تا در جریان این کنفرانس از سری جدید آیپد پرو 3 و کامپیوترهای مک نیز رونمایی کند.

بر اساس این شایعات، اپل تا پایان سال جاری میلادی حداقل از یک مدل لپ تاپ با عنوان مک بوک ایر 2018 به همراه نسل جدید آیپد پرو و مک مینی 2018 رونمایی می‌کند؛ اما آنچه در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر اتفاق افتاد همه را غافل گیر کرد چرا که اپل در جریان این رویداد به معرفی آیفون‌های جدید و اپل واچ سری 4 بسنده کرد.

در این میان، شایعات حاکی از آن است که اپل در جریان رویداد جدید خود از محصولات جدیدی رونمایی می‌کند. این رویداد به‌احتمال زیاد در روی‌های 9 یا 16 اکتبر 2018 ( 17 یا 24 مهر 1397 ) برگزاری می‌شود و اپل در جریان آن از آیپد مجهز به سیستم احراز هویت فیس آیدی، مک بوک ایر ارزان قیمت، آیمک‌های 2018 و مک مینی جدید رونمایی می‌کند.

این رویداد به‌احتمال زیاد در اپل پارک برگزار نمی‌شود و اپل آن را در شهر نیویورک آماده برگزاری می‌کند. این مسئله به‌احتمال زیاد به رقابت میان شرکت اپل و گوگل مربوط است؛ چرا که گوگل رویداد خود برای رونمایی از گوشی پیکسل سه را در این شهر آماده برگزاری کرده بود و اپل نیز تصمیم دارد تا تمامی فعالیت‌های خود را به کالیفرنیا محدود نکند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373