لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نگاهی نزدیک به واچ فیس اینفوگراف در اپل واچ سری 4

نگاهی نزدیک به واچ فیس اینفوگراف در اپل واچ سری 4

 اپل در زمان عرضه اپل واچ سری 4 دو واچ فیس جدید را نیز برای کاربران ارائه داد که به صورت اختصاصی متعلق به این ساعت هوشمند هستند.

یکی از این واچ فیس‌های اختصاصی واچ فیس اینفوگراف است که اطلاعات بسیار زیادی را به کاربران اپل واچ سری 4 می‌دهد. این اطلاعات علاوه بر نشان دادن زمان، امکان دسترسی به موارد مختلف نظیر اپلیکیشن‌های پر استفاده را می‌دهد.

در ویدیوی جدیدی که وب سایت macrumors منتشر کرده، واچ فیس اینفوگراف به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است و قابلیت‌های آن نشان داده شده است. همان‌طور که گفته شد، این واچ فیس به صورت اختصاصی برای اپل واچ سری 4 ارائه شده است و کاربران اپل واچ‌های دیگر که از واچ او اس 5 استفاده می‌کنند، امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت.

واچ فیس اینفوگراف دو مدل معمولی و ماژولار آماده عرضه شده است که نسخه ماژولار آن امکان انتخاب و باز کردن سریع اپلیکیشن‌ها را به صورت سریع به کاربران ارائه می‌دهد. اپل واچ 4 به دلیل بزرگ‌تر بودن صفحه نمایشگر امکان بهتری برای اجرای این واچ فیس دارد و به همین دلیل اینفوگراف تنها برای کاربران این محصول آماده عرضه شده است.

واچ فیس اینفوگراف به طور کامل قابل شخصی سازی است و کاربران می‌توانند ماژول‌های مختلفی را برای آن انتخاب کنند. این ماژول‌ها از طریق اپلیکیشن‌های پیش فرض و همچنین اپلیکیشن‌های متفرقه نصب شده از اپ استور قابل قرار گرفتن در واچ فیس اینفوگراف هستند. برای مثال کاربران می‌توانند ماژول موسیقی یا ساعت زنگ دار را در این واچ فیس قرار دهند تا با انتخاب آن به صورت سریع‌تر و با صرف زمان کمتر به اپلیکیشن مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

در ویدیویی که ادامه این مطلب آمده، ویژگی‌های این واچ فیس به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420