لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارت دانشجویی مجازی به آیفون و اپل واچ اضافه شد

کارت دانشجویی مجازی به آیفون و اپل واچ اضافه شد

در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 اپل از امکان قرار دادن کارت دانشجویی مجازی در آیفون و اپل واچ رونمایی کرده بود و حالا این قابلیت برای کاربران آماده استفاده شده است.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند اطلاعات کارت دانشجویی خود را روی آیفون و اپل واچ مبتنی بر آی او اس 12 و واچ او اس 5 و مشخصاً در بخش کیف پول مجازی ثبت کنند و برای انجام کارهای دانشگاهی خود تنها از ساعت یا تلفن هوشمند خود استفاده کنند.

اما حالا سه دانشگاه معتبر در آمریکا، امکان استفاده از این قابلیت را به کاربران ارائه داده‌اند. دانشگاه Duke، دانشگاه آلاباما و دانشگاه اکلوهوما از این پس امکان ثبت اطلاعات کارت دانشجویی در آیفون و اپل واچ را به کاربران ارائه داده‌اند و دانشجویان این دانشگاه‌ها برای استفاده از خدمات مختلف محیط آموزشی خود نیازی به همراه داشتن کارت دانشجویی ندارند.

استفاده از این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران برای خرید مواد غذایی از بوفه، برداشتن کتاب و مقالات از کتابخانه دانشگاه و استفاده از سرویس‌های دیگر مختلف ارائه شده در دانشگاه دیگر نیازی به همراه داشتن کارت دانشجویی خود نداشته باشند و تنها با ارائه آیفون یا اپل واچ خود به دستگاه‌های تشخیص دهنده الکترونیکی بتوانند از این خدمات استفاده کنند/

استفاده از این قابلیت به صورت کاملاً ایمن و از طریق سیستم احراز هویت بیومتریک تاچ آیدی و فیس آیدی انجام می‌شود. روند استفاده از این قابلیت همانند سرویس پرداخت اپل با عنوان Apple Pay است که از لحاظ امنیت و سرعت بسیار مناسب است. از طرفی دانشگاه‌های دیگر در سراسر آمریکا نیز تصمیم دارند تا از این سیستم برای بهبود سیستم خدمات رسانی خود به دانشجویان استفاده کنند. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود تا در آینده نزدیک تمامی دانشگاه‌های آمریکا به سیستم هوشمند مبتنی بر کارت‌های دانشجویی مجازی در تلفن‌ها و ساعت‌های هوشمند مجهز شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420