لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.1 باگ مربوط به شارژ آیفون XS و XS Max را برطرف می‌کند

آی او اس 12.1 باگ مربوط به شارژ آیفون XS و XS Max را برطرف می‌کند

دومین بتای آی او اس 12.1 به تازگی منتشر شده و حالا در بررسی‌های انجام شده روی آن مشخص شده که مشکلات مربوط به شارژ آیفون XS و XS Max برطرف شده است.

تا پیش از این کاربران آیفون XS و XS Max اعلام کرده بودند که این تلفن‌های هوشمند در زمان خاموش بودن صفحه نمایش امکان شارژ شدن ندارند و حتماً باید نمایشگر در حین اتصال به شارژرهای لایتنینگ روشن باشد. در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این مشکل به قابلیت امنیتی آی او اس مربوط می‌شد که در زمان خاموش بودن دستگاه، هیچ ابزاری از طریق درگاه لایتنینگ امکان اتصال به آیفون و آیپد را ندارد.

اما حالا با مشخص شدن ریشه نرم افزاری این مشکل، اپل اقدام به برطرف سازی آن کرده است. کاربرانی که از همین حالا نسخه بتای آی او اس 12.1 را برای آیفون XS و آیفون XS Max دریافت کرده‌اند می‌توانند بدون هیچ مشکلی تلفن هوشمند خود را شارژ کنند.

اطلاعات مربوط به رفع این مشکل اولین بار در وب سایت iMore منتشر شده است و این وب سایت اعلام کرده با برطرف سازی این مشکل کاربران دیگر نیازی به چک کردن نمایشگر برای شارژ شدن دستگاه خود ندارند و آیفون XS و نسخه Max آن به محض اتصال شارژر از طریق درگاه لایتنینگ شروع با شارژ کردن باتری می‌کنند.

گفتنی است که این باگ روی تمامی آیفون‌ها و آیپدها مشاهده نشده بود، با این حال بسیاری از کاربران دستگاه‌های نسبتاً قدیمی‌تر نیز گزارش‌هایی مبنی بر اختلال در عملکرد دستگاه در حین شارژ را منتشر کرده بودند. با این حال مشکل یاد شده در دستگاه‌های جدید شرکت اپل شامل آیفون XS و XS Max فراگیرتر بوده است و همین مسئله باعث ایجاد سروصدای زیادی در میان کاربران شده بود.

پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 12.1 پیش بینی می‌شود تا هیچ یک از کاربران مشکلات مربوط به شارژ دستگاه خود را تجربه نکنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420