لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موجودی نمایشگر آیمک‌ 2014 و 2015 کاهش پیدا کرد

موجودی نمایشگر آیمک‌ 2014 و 2015 کاهش پیدا کرد

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که موجودی نمایشگرهای 5K آیمک 2014 و 2015کاهش پیدا کرده است و به همین دلیل قادر به تعمیر دستگاه‌ها در مدت زمان کوتاه نیست.

این مسئله به آن معنا است که اپل استورهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش امکان تعمیر و تعویض نمایشگر آیمک‌های 2014 و 2015 با سایز 27 اینچ و کیفیت 5K را ندارند. اپل اعلام کرده که این کاهش موجودی تا دسامبر سال جاری میلادی باقی خواهد بود و اپل ممکن است در این بازه تواند دستگاه‌های یاد شده را تعمیر کند.

البته اپل اعلام کرده که تنها بخش تعمیرات رایگان آیمک‌ها را متوقف کرده است؛ اما تعمیر این محصولات در صورت پرداخت هزینه و خارج از خدمات گارانتی امکان پذیر خواهد بود. در نتیجه این اعلامیه جدید اپل کاربران ایرانی آیمک‌های یاد شده امکان تعمیر دستگاه خود را در اپل استورهای خارج از کشور ندارند.

بسیاری از کاربران ایرانی برای دریافت خدمات تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های خود را به صورت مسافری به اپل استورهای واقع در کشورهای مختلف و اغلب امارات می‌فرستادند تا دستگاه به صورت ایمن و با استفاده از قطعات اصلی تعمیر شود. اما حالا با وجود این رویداد، ممکن است تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه‌هایی که نیاز به تعویض نمایشگر دارند حداقل 600 دلار برای کاربران هزینه داشته باشد.

در این میان، کاربران می‌توانند تا پایان دسامبر و سال جدید صبر کرده تا موجودی نمایشگرهای 5K 27 اینچ این دسته از آیمک‌ها آماده عرضه به اپل استورها و بخش Genius Bar شود تا کاربران بتوانند از این خدمات از طریق منابع رسمی دسترسی داشته باشند.

اپل اعلام کرده که پس از پایان یافتن ماه دسامبر کاربران می‌توانند خدمات تعمیر و تعویض نمایشگرهای آیمک‌ها را برای بار دیگر دریافت کنند و بازه زمانی عدم وجود قطعات به زمان گارانتی بین‌المللی آن‌ها اضافه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420