لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیش از هفتاد ایموجی جدید به آی او اس 12.1 اضافه شد

بیش از هفتاد ایموجی جدید به آی او اس 12.1 اضافه شد

دومین بتای آی او اس 12.1 به تازگی در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار گرفته که حالا با بررسی‌های انجام شده، مشخص شده که اپل بیش از 70 ایموجی جدید را به این سیستم عامل اضافه کرده است.

ایموجی‌های جدید تحت یونیکد 11 در آی او اس ارائه شده‌اند که در جریان روز هانی ایموجی‌ها در جولای از طرف توسعه دهندگان یونیکد اضافه شده بودند. در این ایموجی‌ها تصاویر بیشتری از صورت‌ها با حالات مختلف رنگ پوست و رنگ مو اضافه شده‌اند.

علاوه بر این، ایموجی‌های ابرقهرمان زن و مرد به همراه نمادهایی نظیر چشم نظر نیز به مجموعه ایموجی‌ها اضافه شده است. موارد دیگر ارائه شده در این مجموعه شامل حیوانات جدید مثل طوطی، خرچنگ و طاووس، میوه‌ها و خوراکی‌های مثل کاهو، انبه و کاپ کیک می‌شود.  

این ایموجی‌ها از طرف کنسرسیوم یونیکد در جولای معرفی شدند و حالا اپل آن‌ها را در آی او اس 12.1 ارائه داده است. آی او اس 12.1 در حال حاضر در مرحله تست قرار دارد و نسخه‌های بتای آن در اختیار کاربران و توسعه دهندگان عمومی قرار گرفته است، با این حال این نسخه قرار است در آینده نزدیک در اختیار تمامی کاربران به صورت عمومی قرار بگیرد و آن‌ها از این طریق بتوانند به ایموجی‌های جدید دسترسی داشته باشند.

 

 

توسعه دهندگان نیز از همین حالا می‌توانند به این ایموجی‌ها در نسخه بتای ای او اس 12.1 دسترسی داشته باشند و از طریق آن امکان تعبیه ایموجی‌ها در اپلیکیشن‌های خود را تست کنند. گفتنی است که کنسرسیوم یونیکد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تعداد ایموجی‌های بیشتری را به بیشتری را به این مجموعه اضافه کند. در حقیقت هدف از توسعه ایموجی‌ها بهبود امکان برقراری ارتباط و امکان ارسال احساسات از طریق پیام‌های متنی است. به همین دلیل افزایش تعداد ایموجی‌ها به کاربران امکانات بهتری را برای برقراری ارتباط متنی میدهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373