لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 12.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی آماده عرضه شد

دومین بتای آی او اس 12.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی آماده عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش دومین بتای آی او اس 12.1 را در کنار مک او اس موهاوای 10.14.1 آماده عرضه کرده است.

این نسخه از سیستم عامل آی او اس برای توسعه دهندگان و کاربران عادی آماده عرضه شده است. عرضه آی او اس 12.1 تنها دو هفته پس از عرضه عمومی آی او اس 12 بوده و شرکت اپل در آن بسیاری از مشکلات نرم افزاری کوچک را برطرف کرده است.

توسعه دهندگانی که حساب اختصاصی شرکت اپل را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از همین حالا به این نسخه در کنار کیت توسعه دهندگان مخصوص آن دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، کاربران عادی نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت اپل و صفحه تست کنندگان اقدام به وارد کردن اپل آیدی خود کرده سپس این نسخه را برای دستگاه خود دانلود و نصب کنند و قابلیت‌های آن را تست کنند.

آی او اس 12.1 دارای قابلیت‌هایی ویژه‌ای نظیر امکان پشتیبانی از eSIM برای آیفون XS و آیفون XS Max و پشتیبانی از تماس گروهی فیس تایم تا سقف 32 نفر است. سری آمریکایی آیفون XS و آیفون XS Max که با پارت نامبر LL/A تولید شده‌اند، برخلاف سری چینی این تلفن هوشمند خشاب لازم برای دو سیم کارت را ندارند، بلکه یکی از سیم کارت‌ها در این تلفن‌های هوشمند به صورت eSIM تعبیه شده است.

شرکت اپل در عرضه اولیه این تلفن‌های هوشمند امکان پشتیبانی از eSIM را به کاربران آمریکایی ارائه نداده بود و اعلام کرده بود که نسخه آینده آی او اس این امکان را به کاربران ارائه می‌داد. اما حالا اپل با عرضه آی او اس 12.1 امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان را به مدل‌های آمریکایی تلفن‌های هوشمند جدید خود آورده است. بر همین اساس می‌توان پیش بینی کرد که هم‌زمان باعرضه آیفون XR کاربران آیفون‌های دو سیم کارته می‌توانند از eSIM به‌ عنوان سیم کارت دوم استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420