لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای مک او اس موهاوای 10.14.1 منتشر شد

دومین بتای مک او اس موهاوای 10.14.1 منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش دومین نسخه بتای مک او اس موهاوای 10.14.1 را آماده عرضه به توسعه دهندگان کرده است.

این نسخه تنها یک هفته پس از عرضه اولین بتای مک او اس موهاوای 10.14.1 آماده عرضه به توسعه دهندگان شده است. توسعه دهندگانی که حساب اختصاصی شرکت اپل را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از همین حالا این نسخه را به همراه کیت توسعه دهندگان مخصوص دریافت کرده و آن را روی دستگاه خود نصب کنند.

مک او اس موهاوای 10.14.1 به همراه قابلیت تماس تصویری گروهی فیس تایم ارائه شده است و کاربران تا سقف 32 نفر می‌توانند به صورت هم‌زمان با یک دیگر مکالمه تصویری داشته باشند.

علاوه بر تماس گروهی فیس تایم، اپل هیچ تغییرات ویژه‌ای را در مک او اس موهاوای 10.14.1 اعمال نکرده است. در حقیقت تنها تغییرات اعمال شده در دومین بتای مک او اس موهاوای 10.14.1 شامل رفع باگ‌های نرم افزاری و بهبود بازدهی سیستم عامل در دستگاه‌های مختلف مک می‌شود.

این نسخه هنوز به صورت عمومی برای کاربران عادی آماده عرضه نشده است، با این حال کاربرانی که به دانلود و نصب نسخه‌های بتای مک او اس موهاوای علاقه دارند در آینده نزدیک می‌توانند بتاهای بعدی مک او اس موهاوای 10.14.1 را برای دستگاه خود دریافت کرده و خصوصیات آن را تست کنند.

مک او اس موهاوای در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 رونمایی شد و از دو هفته پیش به صورت عمومی آماده عرضه شده است. مک او اس 10.14.1 نسخه بعدی این سیستم عامل به حساب میاید که در آن برخی از محدودیت‌ها و مشکلات نرم افزاری برطرف شده است.

مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در مک او اس موهاوای شامل امکان فعال سازی حالت تاریک در تمامی بخش‌های رابط گرافیکی و همچنین امکان مدیریت بهتر اپلیکیشن‌ها و فایل‌های رسانه‌ای می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420