لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

5 میانبر پرکاربرد سیری در آی او اس 12

5 میانبر پرکاربرد سیری در آی او اس 12

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آی او اس 12 که اپل به طور مفصل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 به آن پرداخت، میان برهای سیری است.

کاربران با استفاده از میانبرهای سیری می‌توانند دستورهای ویژه‌ای را برای این دستیار دیجیتالی تعریف کنند تا بر حسب شرایط و موقعیت مختلف سیری بتواند کارهای مورد نظر کاربران را انجام دهد. تمام کاربرانی که آی او اس 12 را روی آیفون یا آیپد خود نصب کرده‌اند می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند. در این میان 5 میانبر پرکاربرد برای سیری وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • 1.راهنمای محاسبات

یکی از ساده‌ترین میانبرهای سیری که در عین حال بسیار کاربرد نیز هست، امکان انجام محاسبات به صورت سریع است. وقتی این قابلیت فعال باشد، به راحتی می‌توان محاسبات مختلف را از طریق دستورهای صوتی به دست آورد.

  • 2.ساخت تصاویر گیف

سیری می‌تواند تصاویر مختلف را گیف تبدیل کند. این تصاویر می‌تواند از طریق دوربین برداشت شود و یا از تصاویر لایو در گالری باشند که به گیف تبدیل می‌شوند.

  • 3.پخش موزیک ویدیو

کاربرانی که از طریق خرید گیفت کارت اپل موزیک از این سرویس پخش موسیقی استفاده می‌کنند، می‌توانند به سیری دستور پخش موزیک ویدیوی آهنگ در حال پخش را بدهند.

  • 4.چه اتفاقی در توییتر میافتد؟

کاربران همچنین می‌توانند با فعال سازی میانبر توییتر سیری از این دستیار دیجیتالی در مورد اتفاقات در حال رخ داد در توییتر بپرسند. سیری می‌تواند هشتک‌ها و توییت‌های پر بازدید را برای شما بخواند. البته برای استفاده از این قابلیت باید دسترسی آن را به توییتر بدهید.

  • 5.Dark Sky Weather

با نصب بودن اپلیکیشن Dark Sky سیری می‌تواند وضعیت آب و هوا را به صورت لحظه‌ای پیش بینی کند و تنها کافی است کاربران از سیری در مورد آب و هوا سؤال بپرسند و سیری به صورت سریع اطلاعات آب و هوا را به کاربران میدهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت