لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیشتر خریداران آیفون XS Max کاربران آیفون‌های پیشین هستند

بیشتر خریداران آیفون XS Max کاربران آیفون‌های پیشین هستند

 نتایج نظر سنجی جدید حاکی از آن است که بیشتر خریداران آیفون XS Max در حقیقت کاربران نسخه‌های قبلی آیفون‌ها هستند. بر همین اساس، تعداد کمتری از کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی تمایل به خرید آیفون XS Max دارند.

این مسئله به صورت عکس نیز حاکم است. در حقیقت بسیاری از کاربران آیفون‌های قدیمی که تصمیم به آپگرید گوشی هوشمند خود گرفته‌اند، اقدام به خرید آیفون XS Max می‌کنند و تمایلی به خرید نسخه‌های دیگر گوشی‌های 2018 اپل ندارند.

این نظر سنجی توسط موسسه تحلیلی PED 3.0 انجام شده است که طی آن از بیش از 700 کاربر آیفون در مورد تمایل به خرید مدل‌های 2018 گوشی‌های اپل سؤال پرسیده شده است. در این نظر سنجی مشخص شده است که نزدیک به 39 درصد از کاربران آیفون‌های پیشین تمایل به خرید آیفون XS و XS Max دارند که به طور تخمینی، 35 درصد از آن‌ها تفاوتی برای خرید آیفون XS یا XS Max قائل نیستند و به صورت 50-50 به خرید یکی از این دو تلفن هوشمند تمایل دارند.

در ادامه این نظر سنجی مشخص شده است که بسیاری از کاربران آیفون‌های قدیمی، ب دلایلی مشخص تمایل به خرید آیفون‌های پرچم‌دار امسال ندارند. بر همین اساس، 61 درصد از کاربران آیفون که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند، تمایل به خرید آیفون XR آیفون 8 یا آیفون 7 و نسخه‌های پلاس آن را دارند.

این مسئله نشان می‌دهد که افزایش قیمت قابل توجه آیفون‌های مبتنی بر نمایشگر اولد باعث شده تا بسیاری از کاربران بازار تلفن‌های هوشمند، تمایلی به خرید پرچم‌داران 2017 و 2018 آیفون‌ها نداشته باشند.

این مسئله می‌تواند یک دلیل مهم برای اقدام اپل برای عرضه آیفون XR به حساب آید. در حقیقت اپل با تولید این محصول توانسته توجه بسیاری از کاربرانی که تمایل به آپگرید تلفن هوشمند خود دارند را جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420