لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام با آیفون XS Max و آیفون XR سازگار شد

اینستاگرام با آیفون XS Max و آیفون XR سازگار شد

 توسعه دهندگان اینستاگرام به تازگی نسخه جدید و بهینه شده اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را برای آیفون XS Max و آیفون XR آماده عرضه از طریق اپ استور کرده‌اند.

به طور کل آیفون XS Max و آیفون XR به عنوان دو تلفن هوشمند جدید شرکت اپل از اندازه نمایشگر و نسبت ابعادی ویژه‌ای برخوردار هستند که باعث می‌شود تا نمایش برخی از اپلیکیشن‌ها و فایل‌های تصویری در آن‌ها تا حدودی متفاوت باشد. تا پیش از این، آیفون X با نسبت ابعادی متفاوت تولید و عرضه شده بود که اینستاگرام در نسخه 65 اپلیکیشن خود را با آن سازگار کرده بود.

اما حالا دو تلفن هوشمند جدید شرکت اپل، یعنی آیفون XS Max و آیفون XR با نسبت ابعادی و اندازه‌ای متفاوت آماده عرضه شده‌اند. این دو تلفن هوشمند به ترتیب دارای اندازه نمایشگر 6.5 و 6.1 اینچ آماده عرضه شده‌اند و اینستاگرام برای بهبود تجربه کاربری در آن‌ها اپلیکیشن خود را بهبود بخشیده است.

بر همین اساس، کاربرانی که از همین حالا اقدام به خرید و استفاده از آیفون XS Max و آیفون XR می‌کنند با دانلود و نصب اینستاگرام دیگر با چالش‌های مربوط به ابعاد غیرمعمول نمایشگر این دو تلفن هوشمند مواجه نیستند. گفتنی است که این تغییرات باعث می‌شود تا کیفیت تصاویر و رابط کاربری اینستاگرام بدون هیچ گونه مشکل با آیفون‌های جدید کار کند.

به طور کل پس از عرضه گوشی‌های جدید شرکت اپل با نسبت‌های ابعادی متفاوت، بسیاری از توسعه دهندگان باید اقدام به سازگار کردن و بهینه سازی اپلیکیشن‌های خود در اپ استور برای این تلفن‌های هوشمند کنند. در این میان، اینستاگرام یکی از اولین اپلیکیشن‌هایی است که در طول دو سال گذشته آپدیت جدید خود را با سرعت بیشتری نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر ارائه داده است.

اگر از آیفون XS Max یا آیفون XR استفاده می‌کنید، می‌توانید از همین حالا با مراجعه به اپ استور اقدام به دانلود و نصب نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420