لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از اسپاتیفای و اپل موزیک به گوگل مپس آمد

پشتیبانی از اسپاتیفای و اپل موزیک به گوگل مپس آمد

 گوگل مپس بدون شک یکی از پر استفاده ترین سرویس‌های مسیریابی و نقشه در میان کاربران تلفن‌های هوشمند است که حالا قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه شده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه شامل امکان دسترسی سریع به اسپاتیفای و اپل موزیک می‌شود.

شرکت گوگل از چند ساعت پیش اعلام کرده که تصمیم به ارائه قابلیت‌هایی جدید در نسخه بعدی اپلیکیشن این سرویس مسیریابی دارد. بر همین اساس، قرار است یک نوار جدید با عنوان Commute یا «رفت و آمد» به گوگل مپس اضافه شود که از طریق آن کاربران می‌توانند دسترسی‌های بیشتری در حین مشاهده مسیر در حال حرکت داشته باشند.

این قابلیت به صورت محدود و در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برای برخی از کاربران اندروید و آی او اس ارائه شده بود، اما حالا این نسخه جدید به صورت عمومی در اختیار کاربران عادی قرار گرفته است و از همین حالا این نسخه قابل دریافت از اپ استور آی او اس و پلی استور سیستم عامل اندروید است.

گوگل اعلام کرده که قابلیت‌های این نسخه به این منظور طراحی شده‌اند تا روند رفت و آمد و مسیریابی آسان‌تر شود و کاربران کنترل بیشتری روی این اپلیکیشن داشته باشند.

قابلیت‌های یاد شده در نسخه جدید گوگل مپس شامل بهبود روند تشخیص حجم ترافیک در مناطق مختلفبه همراه امکان دسترسی به سرویس‌های پخش موسیقی پر استفاده می‌شود. در نوار Commute کاربران می‌توانند از افزونه‌های جدید سرویس‌های پخش موسیقی استفاده کنند و بدون سوئیچ کردن بین اپلیکیشن‌ها یا باز کردن کنترل سنتر یا بخش نوتیفیکیشن‌ها، موسیقی‌های در حال پخش را کنترل کنند.

این قابلیت تا پیش از این در سرویس مسیریابی ویز ارائه شده بود و کاربران از طریق آن می‌توانستند موسیقی‌های پخش شده از طریق اسپاتیفای را کنترل کنند. اما نسخه جدید گوگل مپس علاوه بر اسپاتیفای امکان دسترسی به اپل موزیک را نیز می‌دهد و کاربران می‌توانند به انتخاب خود از سرویس‌های پخش موسیقی پر استفاده مورد علاقه خود در حین مسیریابی استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373