لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جایگزین مدیر عامل اینستاگرام مشخص شد

جایگزین مدیر عامل اینستاگرام مشخص شد

هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر جدا شدن مؤسسان اینستاگرام از شرکت فیس بوک منتشر شده و حالا این کمپانی مدیر جایگزین شبکه اجتماعی یاد شده را انتخاب کرده است.

بر همین اساس Adam Mosseri که تا پیش از این به عنوان مدیر بخش فیدهای خبری فیس بوک کار می‌کرد، حالا به عنوان مدیر اینستاگرام مشغول به کار شده است. هفته پیش دو مؤسس اینستاگرام یعنی Kevin Systrom و Mike Kreiger از طریق وبلاگ رسمی خود اعلام کرده بودند که تصمیم به جدا شدن از فیس بوک را دارند و این دو نفر قرار است به‌منظور توسعه یک استارت‌آپ جدید مدیریت اینستاگرام را رها کنند.

در زمان تصاحب اینستاگرام توسط فیس بوک، کمپانی فیس بوک اعلام کرده بود که مؤسسان اینستاگرام همچنان به فعالیت خود به عنوان مدیر این شبکه‌های اجتماعی باقی خواهند ماند، با این حال، برخی از سیاست‌های اینستاگرام بر پایه فیس بوک تغییر کرد تا میزان درآمد زایی آن افزایش پیدا کند.

در این میان و مشخصاً پس از جدا شدن Kevin Systrom و Mike Kreiger شرکت فیس بوک Adam Mosseri را برای مدیریت اینستاگرام انتخاب کرده است. وی تا پیش از این به عنوان مدیر بخش فیدهای خبری فیس بوک و همچنین نایب رئیس بخش مدیریت محصولات نرم افزاری اینستاگرام فعالیت می‌کرد.

تحولات ایجاد شده در اینستاگرام باعث شده تا بسیاری از کاربران و تحلیلگران نگرانی خود را نسبت به آینده این شبکه اجتماعی ابراز کنند. به طور کل سیاست‌های فیس بوک اغلب مبتنی بر دریافت اطلاعات بیشتر از کاربران به‌منظور هوشمند سازی تبلیغات به نمایش درآمده است. در زمان سکان داری مدیران پیشین، اینستاگرام با وجود تصاحب توسط فیس بوک در مقابل بسیاری از این سیاست‌ها مقاومت می‌کرد که حالا ممکن است با تغییر مدیریت این شبکه اجتماعی پذیرش این سیاست‌ها و افزایش احتمال نقض حریم خصوصی کاربران افزایش پیدا کند.

گفتنی است که تا پیش از این نیز مؤسس پیام رسان واتس اپ از سیاست‌های ناقض حریم خصوصی که در فیس بوک مورد استفاده است، انتقاد کرده بود و مدتی پس از تصاحب واتس اپ توسط فیس بوک این کمپانی را ترک کرده بود و از کاربران خواسته بود تا به‌منظور حفظ حریم خصوصی خود حساب واتس اپ و فیس بوک را ببندند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373