لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرعت دانلود آیفون XS نسبت به آیفون X بیشتر است

سرعت دانلود آیفون XS نسبت به آیفون X بیشتر است

 بررسی‌های جدید انجام شده روی تراشه مودم آیفون XS حاکی از آن است که این تلفن هوشمند سرعت دانلود بیشتری در آیفون X در شبکه ال تی ای دارد.

تست یاد شده توسط وب سایت PCMag انجام شده است که طی آن مشخص شده که تراشه مودم XMM 7560 ساخت شرکت اینتل که اپل آن را در آیفون XS به کار برده، سرعت دانلود بیشتری نسبت به تراشه ارتباطی آیفون X که توسط کوالکام تولید شده، دارد. در این بررسی، چهار تلفن هوشمند پرچم‌دار جدید، یعنی آیفون XS Max در کنار آیفون X و گلکسی نوت 9 به همراه گوگل پیکسل 2 در شرایطی یکسان در شبکه‌های ارتباطی مهم آمریکا شامل Verizon، AT&T و T-Mobile مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

بر اساس اطلاعات دریافت شده، در شرایطی که سیگنال آنتن دهی شبکه در قدرتمندترین حالت خود باشد، سرعت دانلود آیفون XS و XS Max در شبکه ال تی ای تا دو برابر بیش از آیفون X است که این مسئله نشان از آن دارد که اپل در تولید تلفن‌های هوشمند جدید خود چالش‌های مربوط به کاهش سرعت دانلود در شبکه موبایل را برطرف کرده است.

در ادامه تست‌های شبکه، مشخص شده که سرعت دانلود آیفون XS و XS Max در شبکه موبایل در مقایسه با گوگل پیکسل 2 و گلکسی نوت 9 که با تراشه‌های ارتباطی جدید کوالکام تولید شده‌اند، تا حدودی پایین‌تر است.

در شرایطی که سیگنال شبکه از -120dBm پایین‌تر است، آیفون XS و XS Max در مقایسه با پرچم‌داران تلفن‌های هوشمند اندرویدی توان بیشتری را از خود به ثبت رسانده است. در حقیقت تراشه XMM 7560 اینتل در آیفون‌های جدید، عملکرد بهتری نسبت به تراشه Qualcomm X20 در شرایط آنتن دهی ضعیف دارد.

به طور کل بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند اندرویدی و قطعات مربوط به آن‌ها نظیر سامسونگ و کوالکام، بارها از کاهش سرعت دانلود آیفون X انتقاد کرده بودند. این کمپانی‌ها از این ضعف برای تخریب چهره شرکت اپل و آیفون‌های جدید این شرکت استفاده می‌کردند که حالا بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که اپل این ضعف را نسخه جدید گوشی‌های خود برطرف کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420