لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 4 صنعت ساعت‌های لوکس و جواهرات را متحول می‌کند

اپل واچ سری 4 صنعت ساعت‌های لوکس و جواهرات را متحول می‌کند

بر اساس گزارش‌های متعددی که به تازگی پخش شده، اپل واچ سری 4 در حال تصاحب و ورود به بازار ساعت‌های مچی لوکس و گران قیمت است. بر همین اساس تحلیلگران بر این باور هستند که اپل واچ سری 4 به‌زودی می‌تواند صنعت جواهرات را متحول کند.

موسسه MarketWatch در بررسی‌های اخیر خود اعلام کرده که اپل واچ سری 4 به یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین محصولات تکنولوژی تبدیل شده است که به تازگی سهم قابل توجهی در بازار محصولات لوکس پیدا کرده است. بر اساس ادعای وب سایت رسمی این موسسه اپل واچ سری 4 تا روزهای آخر فصل تعطیلات پایانی سال 2018 می‌تواند صنعت محصولات لوکس نظیر ساعت‌های مچی گران قیمت و جواهرات را تصاحب کند.

این موسسه بر این باور است که پشتیبانی طولانی مدت شرکت اپل از اپل واچ باعث شده تا این ساعت هوشمند نه تنها به عنوان یک محصول هوشمند و الکترونیکی مدرن، بلکه به عنوان یک محصول لوکس نیز شناخته شود. سری لوکس این محصولات تا فصل تعطیلات پایانی 2018 باعث کاهش فروش جواهرات و محصولات لوکس خواهد شد و خریداران امسال به جای خرید جواهرات و ساعت‌های مچی لوکس به عنوان هدیه کریسمس، تصمیم می‌گیرند تا اپل واچ سری 4 را به عنوان جایگزینی مناسب و لوکس انتخاب کنند.

اپل واچ سری4 همانند سری‌های قبلی دارای مدل‌ها و قیمت‌های مختلفی است که ارزان قیمت‌ترین آن با بند اسپرت تولید و عرضه می‌شود. نسخه‌های ادیشن و گران قیمت این محصول به همراه بندهای چرمی هرمس به عنوان دستگاه‌هایی لوکس و گران قیمت شناخته می‌شوند که در حال حاضر وارد محصولات شیک و لوکس نیز شده‌اند.

موسسه یاد شده در پایان بررسی‌های خود پیش بینی کرده که اپل امسال بیش از 10 میلیون دلار تنها در فصل تعطیلات کریسمس از فروش اپل واچ سری 4 درآمد کسب می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373