لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جعبه گشایی اپل واچ سری 4

جعبه گشایی اپل واچ سری 4

اپل در کنار آیفون XS و XS Max به تازگی از اپل واچ سری 4 نیز رونمایی کرده است و حالا طبق رسم همیشگی بسیاری زا یوتیوبرهای معروف اقدام به بررسی و جعبه گشایی اپل واچ سری 4 کرده‌اند.

در این میان کانال یوتیوبی iJustine نیز همانند بسیاری از کانال‌های دیگر اقدام به آنباکسینگ و بررسی اپل واچ سری 4 کرده است. در این بررسی مشخص شده که اپل از همان ابتدا سعی در شگفت زده کردن کاربر خود دارد. بر همین اساس، طراحی لایه اولیه جعبه اپل واچ سری 4 به طور کامل تغییر پیدا کرده است. در این لایه دو دایره کاغذی شکل قرار گرفته که با جدا کردن آن‌ها لایه به طور کامل باز می‌شود که در قسمت داخلی آن تصاویری زیبا از اپل واچ قرار گرفته است.

در قسمت بعدی، جعبه اپل واچ همانند سری‌های قبلی طراحی شده است. در این بخش، خود ساعت، کابل یو اس بی برای شارژ بی‌سیم اپل واچ به همراه آداپتور شارژ آن قرار گرفته است. اپل واچ سری 4 بررسی شده در این ویدیو نسخه 44 میلی متری طلایی است که به همراه بند میلانس آماده عرضه شده است.

مهم‌ترین نکته‌ای که باعث شگفتی کاربر در باز کردن جعبه اپل واچ سری 4 می‌شود لایه محافظ روی خود ساعت است که بسیار ظریف و یک پارچه طراحی شده است.

اپل امسال در تولید و طراحی رنگ‌ها بندهای اپل واچ سری 4 و همچنین خود این دستگاه تلاش کرده تا دستگاه‌هایی کاملاً یک شکل و یکپارچه با آیفون XS و XS Max را تولید و عرضه کند.

در ادامه این ویدیو، به مقایسه آنباکس اپل واچ سری 4 با سری‌های قبلی پرداخته می‌شود و پس از آن قابلیت‌های جدید این ساعت هوشمند بررسی می‌شود. اپل واچ سری 4 امکان ثبت اطلاعات یوگا را دارد و می‌تواند برای علاقه‌مندان به این ورزش مناسب باشد.

به طور کل، اپل واچ سری 4 توانایی‌های بیشتری برای ثبت حرکات بدنی و ورزشی دارد و به همین دلیل گزینه بهتری برای علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی مختلف به حساب میاید. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373