لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید لاجیک پرو ایکس به همراه ابزارهایی جدید آماده عرضه شد

نسخه جدید لاجیک پرو ایکس به همراه ابزارهایی جدید آماده عرضه شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به عرضه نسخه جدید لاجیک پرو ایکس به صورت عمومی کرده است. لاجیک پرو ایکس نرم افزار حرفه‌ای و اختصاصی شرکت اپل در زمینه ویرایش و میکس فایل‌های موسیقی و صوتی است.

در این نسخه ابزارهای جدیدی به هر یک از بخش‌های لاجیک پرو ایکس اضافه شده است. بخش Smart tempo که تا پیش از این تنها در هنگام ضبط صدا کار می‌کرد، حالا می‌تواند تمپوی فایل‌های MIDI ورودی را به صورت هم‌زمان و چندگانه تغییر دهد. اسمارت تمپو در حقیقت برای اعمال تغییرات کوچک در لاجیک پرو ایکس ارائه شده بود، اما حالا این ابزار می‌تواند تغییرات بسیار زیادی را در فایل‌های صوتی ایجاد کند.

علاوه بر این، نسخه جدید لاجیک پرو ایکس می‌تواند لایبری یا همان کتابخانه صداها را در حافظه ذخیره سازی اکسترنال قرار دهد و دیگر کاربران محدودیتی در استفاده از حافظه داخلی دستگاه‌ها نخواهند داشت. در این نسخه همچنین کاربران امکان قرار دادن تصاویر را در بخشی از پروژه را دارند. این تصاویر می‌توانند به عنوان یک یادداشت در هر کدام از بخش‌های پروژه قرار بگیرند.

در این به روز رسانی، ابزار MainStage نیز دستخوش تغییرات مهمی شده است. بازدهی این ابزار در نسخه جدید لاجیک پرو ایکس بهبود یافته است و از این پس 800 لوپ جدید به همراه سازها و سبک‌های جدید به آن اضافه شده است. علاوه بر یادداشت‌های تصویری که در بالا توضیح داده شد، لاجیک پرو ایکس جدید امکان ثبت یادداشت‌های متنی را نیز دارد و کاربران در بخش MainStage می‌توانند یادداشت‌های متنی خود را نیز برای هر بخش از پروژه خود در نظر بگیرند تا با دیگر هیچ یک از نکات مهم را فراموش نکنند.

نسخه جدید لاجیک پرو ایکس از همین حالا آماده عرضه به کاربران عادی است و کسانی که لایسنس قانونی این دستگاه را به صورت قانونی خریداری کرده باشند می‌توانند به این نرم افزار دسترسی داشته و از طریق آن فایل‌های صوتی مختلف را ویرایش کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420