لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتقاد از اسپاتیفای به خاطر مبارزه با استفاده غیرقانونی از اکانت خانوادگی

انتقاد از اسپاتیفای به خاطر مبارزه با استفاده غیرقانونی از اکانت خانوادگی

اخیراً موج انتقادها از اسپاتیفای به دلیل مبازره با استفاده غیرقانونی از اکانت خانواده یا همان اکانت فمیلی افزایش پیدا کرده است.

اکانت خانواده به 6 کاربر اجازه می‌دهد تا با پرداخت هزینه‌ای کمتر به صورت مشترک از حساب پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنند. اسپاتیفای همانند اپل موزیک این سرویس را برای اعضای یک خانواده در نظر گرفته است، با این حال، بسیاری از کاربرانی که عضو یک خانواده نیستند، از این سرویس برای دسترسی به حساب پریمیوم اسپاتیفای استفاده می‌کنند.

بر اساس ادعای اخیر وب سایت Quartz اسپاتیفای به منظور مقابله با این اقدام کاربران، یک ایمیل را به تمامی کاربران عضو حساب‌های خانوادگی ارسال کرده است و طی آن از آن‌ها خواسته تا از طریق جی پی اس تلفن همراه، موقعیت مکانی خود و دیگر اعضای اکانت خانواده را تائید کند.

این اقدام اسپاتیفای تنها چند ساعت پس از ارسال ایمیل‌های یاد شده موجی عجیب از انتقادها را به همراه داشت. بسیاری از کاربران بر این ادعا هستند که ارائه اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربران به اسپاتیفای در حقیقت یک نمونه بارز از نقض حریم خصوصی به حساب میاید. کما اینکه اسپاتیفای کاربران را مجبور به انجام چنین کاری کرده است. در حقیقت اسپاتیفای در پایان ایمیل ارسالی به کاربران گفته که در صورت عدم همکاری اطلاعات مربوط به اکانت خانواده آن‌ها حذف می‌شود و دیگر امکان دسترسی به حساب پریمیوم را نحوه‌اند داشت.

از طرف دیگر، برخی از منتقدین این اقدام اسپاتیفای اعلام کرده‌اند که این اقدام سرویس اسپاتیفای از لحاظ عملی نیز نادرست است. بسیاری از افراد یک خانواده ممکن است به دلایل مختلف به صورت موقت یا دائم از دیگر اعضای یک خانواده دور باشند یا از طرف دیگر تعدادی از افرادی که عضو یک خانواده نیستند و از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیکی یک دیگر زندگی می‌کنند، به صورت غیرقانونی از این حساب کاربری استفاده کنند.

اسپاتیفای هنوز به این انتقادها پاسخی نداده است و هنوز معلوم نیست که این کمپانی تصمیم به چه تغییراتی در سرویس اکانت خانوادگی خود را دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373