لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نشانه‌هایی از ایرپاد 2 در ویدیوی تبلیغاتی اپل فاش شد

نشانه‌هایی از ایرپاد 2 در ویدیوی تبلیغاتی اپل فاش شد

 نزدیک به سه هفته از کنفرانس دوازدهم سپتامبر شرکت اپل می‌گذرد و حالا یکی از تحلیلگران فوربس با بررسی یکی از ویدیوهای تبلیغاتی این کنفرانس، ادعا کرده که اپل اطلاعاتی از ایرپاد 2 را به صورت نامحسوس در آن نهفته است.

اولین ویدیویی که در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر اپل پخش شد، با آهنگ متن مأموریت غیرممکن آغاز شد که طی آن یک دختر جوان در اپل پارک به دنبال راهی برای تحویل یک کیف به تیم کوک است. در بخشی از این ویدیو شخصیت اول بدون اینکه به ایرپادها ضربه بزند عبارت Hey Siri را می‌گوید و از دستیار دیجیتالی اختصاصی اپل در مورد مسیریابی سؤال می‌پرسد. او پس از دریافت پاسخ سیری به یک باره وارد آب می‌شود و پس از دویدن در آب و عبور از کارگرانی که در حال کار در محیطی پر از گرد و غبار هستند، وارد ساختمان اپل پارک می‌شود تا پس از طی کردن چالش‌های مختلف به تیم کوک برسد و بسته را به او تحویل دهد.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 تا پیش از این شایعات بسیاری در مورد قابلیت‌ها و خصوصیات ایرپاد 2 منتشر شده بود. در این شایعات ادعا شده بود که ایرپاد 2 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود و کاربران از طریق آن می‌توانند بدون ضربه زدن به گوشی‌ها به دستیار صوتی سیری دسترسی داشته باشند. بر همین اساس کاربران در هر لحظه با گفتن عبارت Hey Siri می‌توانند به این دستیار دیجیتالی دسترسی داشته باشند.

در این ویدیو اپل دو نکته مهم یاد شده را به صورت نامحسوس نشان داده است. در حقیقت شخصیت اول این ویدیو زمان فراخوانی سیری به هیچ وجه به گوشی‌ها ضربه نمی‌زند و تنها با گفتن عبارت Hey Siri به آن دسترسی پیدا می‌کند. علاوه بر این، قطعاً شخصیت اول این ویدیو یک آیفون را در جیب خود جا داده است که با وارد شدن در آب به آن آسیبی وارد نمی‌شود. این مسئله دقیقاً حاکی از آن است که آیفون‌های جدید به لطف استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و مایعات مقاوم هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420