لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل شارژ آیفون XS قابل حل است

مشکل شارژ آیفون XS قابل حل است

روز گذشته گزارش‌های مربوط به مشکل شارژ آیفون XS سر و صدای زیادی در میان وب سایت‌ها و تالارهای گفتمان کاربران محصولات اپل ایجاد کرد و حالا بررسی‌های اخیر نشان داده است که این مشکل قابل حل است.

مشکل شارژ آیفون XS در زمانی ظاهر می‌شد که کاربران در زمان خاموش بودن نمایشگر دستگاه، آن را به شارژر متصل می‌کردند که البته فرایند شارژ در این موقعیت شروع نمی‌شد. کاربران برای شارژ دستگاه خود حتماً باید یک بار نمایشگر را روشن کرده و سپس فرایند شارژ شروع می‌شود.

تحلیلگران در همان زمان اعلام کردند که این مشکل به احتمال زیاد ریشه نرم افزاری دارد و این مسئله به محدود سازی درگاه لایتنینگ و امکان دستگاه‌ها از طریق یو اس بی مربوط است. اپل در آی او اس 11.4 به بعد یک قابلیت امنیتی برای محدود سازی درگاه لایتنینگ را اعمال کرد که از طریق آن دستگاه‌های جانبی یک ساعت پس از خاموش بودن مداوم دستگاه امکان اتصال از طریق درگاه یو اس بی و لایتنینگ را به آیفون، آیپد و آیپاد تاچ را نداشتند.

تا پیش از این بسیاری از ابزارهای هک آیفون از طریق اتصال به درگاه لایتنینگ این تلفن‌های هوشمند می‌توانستند رمز عبور آن‌ها را پیدا کنند. این مسئله به طور مشخص به یک نفوذ پذیری آی او اس مربوط می‌شد که طی آن دستگاه‌هایی نظیر کیبوردهای خارجی که به آیفون یا آیپد متصل می‌شدند، محدودیتی در وارد کردن رمز اشتباه نداشتند و دستگاه‌هایی نظیر «جعبه هک آیفون» می‌توانستند با وارد کردن رمزهای متعدد، به اطلاعات دستگاه نفوذ کنند.

در این میان، بررسی‌های اخیر نشان داده است که محدود سازی درگاه لایتنینگ در آیفون‌ها امکان خاموش کردن را دارد و کاربران پس از انجام این کار می‌توانند بدون محدودیت آیفون خود را شارژ کنند. محدود سازی درگاه لایتنینگ به صورت پیش فرض در آی

خاموش کردن محدودیت اتصال دستگاه‌ها از طریق درگاه لایتنینگ

1.به تنظیمات اصلی آی او اس یا همان Settings بروید
2.وارد زیر شاخه Touch Id & Passcode شوید
3.تیک مربوط به USB Accessories را خاموش کنید

پس از انجام مراحل فوق دستگاه می‌تواند بدون محدودیت زمانی برای خاموش بودن نمایشگر، از طریق درگاه لایتنینگ شارژ شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373