لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجموع قیمت آیفون XS دزدیده شده در عرض 12 ساعت به 100 هزار دلار رسید

مجموع قیمت آیفون XS دزدیده شده در عرض 12 ساعت به 100 هزار دلار رسید

اخیراً دزدی از اپل استورها بیش از گذشته شایع شده است و حالا گزارش‌ها خاکی از آن است که مجموع قیمت آیفون XS دزدیده شده در طول 12 ساعت فقط از یک اپل استور به 100 هزار دلار رسیده است.

این عدد حاکی از آن است که اگر قیمت آیفون XS دزدیده شده به صورت واحد را 999 دلار در نظر بگیریم، مجموعاً در طول 12 ساعت نزدیک به 100 واحد از این تلفن هوشمند دزدیده شده است. البته باید به یاد داشت که تعداد زیادی از آیفون XS دزدیده شده در این اپل استور بیش از 999 دلار ارزش داشته‌اند.

اپل استور پالو آلتو در روزهای پایانی هفته گذشته با تعدادی از سرقت‌های زنجیره‌ای مواجه شده است. اولین سرقت انجام شده در ساعت 7 بعد از ظهر روز شنبه رخ داده است که طی آن هشت نفر وارد اپل استور شده‌اند و تعدادی آیفون XS و XS Max به ارزش 57 هزار دلار را از روی میز دمو برداشته و از فروشگاه خارج شدند. در این سرقت تعدادی از محصولات دیگر نیز دزدیده شده است.

سرقت دوم در ساعت 5.50 بامداد روز یک سنبه رخ داد و طی آن سارقین در شیشه‌ای مقابل اپل استور را تخریب کردند و با وارد شدن به اپل استور اقدام به سرقت تعداد زیادی از آیفون XS و XS Max کردند. در این سرقت نزدیک به 50 هزار دلار به اپل استور واقع در پالو آلتو کالیفرنیا ضرر وارد شد.

پلیس هنوز هیچ ادعایی در مورد هویت سارقین نکرده است و هنوز ویدیوهای مربوط به این حوادث که از طریق دوربین‌های مدار بسته گرفته شده به بیرون درز نکرده است.

البته باید ذکر کرد که اپل تمهیدات نرم افزاری برای مقابله با این سرقت‌ها در نظر گرفته است که طی آن در صورت قطع شدن اتصال آیفون‌های دمو از وای فای اپل استور، دستگاه به طور کامل بلااستفاده می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373