لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام: اپل برای ساخت آیفون‌های 2019 به همکاری ما نیاز خواهد داشت

کوالکام: اپل برای ساخت آیفون‌های 2019 به همکاری ما نیاز خواهد داشت

 مبارزه‌های قانونی اپل و کوالکام همچنان ادامه دارد و حالا مدیران کوالکام اعلام کرده‌اند که اپل برای تولید آیفون‌های آینده به این کمپانی نیاز خواهد داشت.

روز گذشته، خبرهای مربوط به رأی دادگاه کالیفرنیا مبنی بر بی‌اساس بودن شکایت اخیر کوالکام منتشر شده است و حالا Steve Mollenkopf به عنوان مدیر عامل اجرایی کوالکام اعلام کرده که به شروع دوباره همکاری این کمپانی با اپل امیدوار است. وی در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده است که اپل نمی‌تواند به این قطع همکاری ادامه دهد و مدیران این کمپانی در آینده نزدیک دوباره اپل را به یکی از مهم‌ترین مشتریان شرکت کوالکام تبدیل خواهند کرد.

مدیر عامل اجرایی کوالکام اعلام کرده که همواره به رهبری برخی از کمپانی‌ها در دنیای تکنولوژی اعتقاد داشته است و اپل یکی از همین شرکت‌های رهبری کننده دنیای فناوری است. وی بر این باور است که امروزه بهترین فرصت برای همکاری کوالکام و اپل ایجاد شده است و هر دو شرکت باید درزمینهٔ تولید و عرضه آیفون‌های مبتنی بر تراشه‌های مودم کوالکام همکاری کنند.

استیو مالنکوف در کنار پذیرفتن رهبری اپل درزمینهٔ تولید تلفن‌های هوشمند، اعلام کرده که کوالکام نیز رهبری دنیای تولید تراشه‌های دستگاه‌های همراه را بر عهده دارد. به همین دلیل انتخاب اینتل از طرف اپل برای تأمین و تولید تراشه‌های ال تی ای توسط اپل، اشتباهی بزرگ به حساب میاید و اپل باید همکاری خود با کوالکام را از سر بگیرد.

ادعاهای اخیر مدیر عامل کوالکام در حالی منتشر شده است که این کمپانی یکی از رقیب‌های اصلی اپل درزمینهٔ تولید تراشه‌های پردازنده مرکزی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به حساب میاید. کوالکام پردازنده بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را تولید می‌کند که حالا پذیرفته است که اپل رهبری دنیای تلفن‌های هوشمند را در اختیار دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373